Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
sam28 schreef: ma 07 feb 2022, 19:28 Hahahahahaha ze blijft tegenwoordig "slapen" :ras: ;D ;D
;D ;D ;D

Laat ons maar lachen hoor Hana, hoe cool is het dat je nu opeens zo heerlijk in de wolken bent! Geniet maar lekker :-*
Door hannabelgje
Hij komt morgen op bezoek bij mij. Maar mijn huis is ontploft. Worden nog twee drukke en vermoeiende dagen....
Maar hij is super lief. Zegt dat het hem echt niet uitmaakt. Het gaat hem om mij en al woon ik in een grot dan maakt dat hem nog niet uit.
Ik vind het toch heel spannend.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door sam28
Ooh Hannah, dat zou ik ook spannend vinden. Hopelijk krijg je het wat meer opgeruimd maar hoop ook dat je het los kunt laten en kunt vertrouwen op wat hij zegt; al woon je in een grot!
Door sam28
Hoe was het Hannah!!

Hoe is het met jouw niet daten Ronald??

Ik kreeg zojuist een ontzettend lief kaartje in de brievenbus. Ik zag waar het vandaan kwam en voor het open was gaat er door mijn hoofd dat het een soort afscheidskaartje zou zijn. Het was gezellig maar doei kaart. ;D Verder niet onzeker hoor. :biggrin2:

Maar het was zo lief! Dat ze elke dag dat ze me ziet meer waardeerde en van allerlei zoete dingen van mij vind :biggrin2:
Ik heb m direct in een lijstje gedaan :smitten: :smitten:
Door Ronald
Wat leuk Sam! Wat een lief kaartje dan doet hè? ;)
En voor jou een reden te meer om dat onzekere eens een beetje aan de kant te zetten.
Kennelijk ben je best wel lief en zo.

Hanna, hij komt voor jou. Maar ik snap dat je het spannend vindt en dat je nog even gauw wat in huis wilt doen zodat het niet helemaal ontploft lijkt. Aan de andere kant: het is wel wie je bent :cool:

Ik heb opnieuw examen gedaan voor de cursus omgaan met teleurstellingen. En ik ben geslaagd. Met vlag en wimpel.
Door sam28
Ronald schreef:Wat leuk Sam! Wat een lief kaartje dan doet hè? ;)
En voor jou een reden te meer om dat onzekere eens een beetje aan de kant te zetten.
[...]
Ik heb opnieuw examen gedaan voor de cursus omgaan met teleurstellingen. En ik ben geslaagd. Met vlag en wimpel.
Hahahaha dat onzekere aan de kant zetten. Ik weet wat er staat en hoe ze reageerde toen ik haar appte dat ik het kaartje heb gekregen en hoe blij ik er mee ben.
Nog geen 5 min later... Mmmm, stel dat ze afknapt op mijn spelfouten (we praten Engels). ;D ;D Je moet wat te doen hebben, in mijn geval, mezelf gek maken. :biggrin2:

Wat naar dat je weer een examen rijker bent. :-[ :bigarmhug:
Door hannabelgje
Het ging best ok, maar hij vond mijn huis inderdaad een dingetje. Maar ondanks dat vindt hij me nog steeds leuk. Wasabi heeft heel de avond bij hem op schoot gezeten. Uiteindelijk ontdooiden de andere poezels ook en hebben ook even op schoot gezeten.

Door sam28
Hannah, wat vond hij precies een dingetje? En laat je niet naar beneden halen hoor, of ga niet veranderen voor hem.
Als je wilt opruimen prima (ik las dat je vooral je huis niet aan kant zou krijgen voor hij kwam) maar laat het vanuit jezelf komen. Omdat het jou stoort. Ik heb mezelf te vaak aangepast en dat loopt nooit goed af.
Door doranto
sam28 schreef: zo 13 feb 2022, 09:02 Hannah, wat vond hij precies een dingetje? En laat je niet naar beneden halen hoor, of ga niet veranderen voor hem.
Als je wilt opruimen prima (ik las dat je vooral je huis niet aan kant zou krijgen voor hij kwam) maar laat het vanuit jezelf komen. Omdat het jou stoort. Ik heb mezelf te vaak aangepast en dat loopt nooit goed af.
Precies dit dus!
Door - pien -
Ronald schreef: za 12 feb 2022, 18:13 Wat leuk Sam! Wat een lief kaartje dan doet hè? ;)

Hanna, hij komt voor jou. Maar ik snap dat je het spannend vindt en dat je nog even gauw wat in huis wilt doen zodat het niet helemaal ontploft lijkt. Aan de andere kant: het is wel wie je bent :cool:

Potverdikkie Ronald :(
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door hannabelgje
Getver Ronald. Van mij ook een dikke knuffel.

Mijn huis is gewoon een zooitje. Mensen denken altijd dat ik overdrijf maar dat is dus niet zo.....
Maar het begin is weer gemaakt en dat gaat echt wel goedkomen. Hij wil me ermee gaan helpen, maar dat wil ik dan weer niet. Hij mag helpen met de tuin. Mijn huis doe ik liever zelf eigenlijk. Dat gesprek moet ik nog ff aangaan pfff.
Maar hij is super lief en zegt ook dat hij voor mij gaat en ook mijn tekortkomingen geen probleem vindt.

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door