Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef:Wat leuk Sam! Wat een lief kaartje dan doet hè?Hahahaha dat onzekere aan de kant zetten. Ik weet wat er staat en hoe ze reageerde toen ik haar appte dat ik het kaartje heb gekregen en hoe blij ik er mee ben.![]()
En voor jou een reden te meer om dat onzekere eens een beetje aan de kant te zetten.
Kennelijk ben je best wel lief en zo.
[...]
Ik heb opnieuw examen gedaan voor de cursus omgaan met teleurstellingen. En ik ben geslaagd. Met vlag en wimpel.
sam28 schreef: ↑zo 13 feb 2022, 09:02 Hannah, wat vond hij precies een dingetje? En laat je niet naar beneden halen hoor, of ga niet veranderen voor hem.Precies dit dus!
Als je wilt opruimen prima (ik las dat je vooral je huis niet aan kant zou krijgen voor hij kwam) maar laat het vanuit jezelf komen. Omdat het jou stoort. Ik heb mezelf te vaak aangepast en dat loopt nooit goed af.
Ronald schreef: ↑za 12 feb 2022, 18:13 Wat leuk Sam! Wat een lief kaartje dan doet hè?Potverdikkie Ronald![]()
En voor jou een reden te meer om dat onzekere eens een beetje aan de kant te zetten.
Kennelijk ben je best wel lief en zo.
Hanna, hij komt voor jou. Maar ik snap dat je het spannend vindt en dat je nog even gauw wat in huis wilt doen zodat het niet helemaal ontploft lijkt. Aan de andere kant: het is wel wie je bent![]()
Ik heb opnieuw examen gedaan voor de cursus omgaan met teleurstellingen. En ik ben geslaagd. Met vlag en wimpel.