Lizzy schreef: ↑wo 09 feb 2022, 17:22 Zou dit kabinet nou de druk van "het volk" beginnen te voelen......?Nah, er zijn voorlopig geen verkiezingen, toch?

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑do 10 feb 2022, 07:55 Ik vrees dat ieder land dat zelf kan gaan beslissen. En dus ben je daar afhankelijk van. Ik zie vb Oostenrijk en Duitsland het nog niet snel afschaffen.Nee daarvan lijkt het net alsof ze het nog leuk vinden ook , zo veel macht uit te oefenen.....
Maar ik hoop dat je gelijk hebt hoor!
dinky89 schreef: ↑wo 09 feb 2022, 15:09 Er sijpelen nu de eerste berichten naar buiten dat het kabinet het coronatoegangsbewijs einde van de maand zou willen afschaffen: https://nos.nl/artikel/2416450-kabinet- ... aatregelen
Dan hoeven we alleen nog te kijken naar de geldigheid wanneer we naar het buitenland gaan en wat dan daarvoor de regels zijn aangezien dat buiten de invloedsfeer van Nederland ligt. Hopelijk volgen snel meer landen deze tendens naar het afschaffen van maatregelen. Wij lijken in ieder geval de Deense kant op te bewegen![]()
Ina schreef: ↑do 10 feb 2022, 11:44 Ik weet nog niet hoe blij ik hiervan wordt hoor.Dat scheelt mij typen; zo sta ik er ook in.
In 1 keer alles overboord, 2G wordt (snap ik en ben ik ook niet voor) weggestemd, 3G gaat overboord, anderhalvemeter overboord, mondkapjes op drukke overdekte plekken overboord, thuiswerkadvies overboord.....gewoon helemaal niks meer, hooguit 1G voor het nachtleven, maar dat zal ook wel ter discussie komen als nergens anders nog maatregelen genomen hoeven worden.
Bron en contactonderzoek is niet te doen bij Omnikron hoorde ik gisteren en ook voor het testen heeft de GGD weer de hulp van commerciele partijen nodig.....maar maakt niet uit joh, we gooien gewoon de boel open en zien wel waar het schip strandt![]()
Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat mijn kantoor voorlopig nog in mijn keuken staat en dat onze werkgever ons nog steeds pushed om zoveel mogelijk thuis te werken als je geen duidende reden hebt om op kantoor te zijn.
Ik ga het beleven, maar heel erg gerust ben ik er niet op.
pearlsofpassion schreef:Bij jullie is de piek toch ook nog niet geweest? Dan vind ik dat ook behoorlijk vreemd hoor...Joh gisteren stond wel weer dat ze de minste patiënten op de IC hadden sinds tijden.
Zeker met dat de zorg zo snel aan zn limiet zit.
Coronapas afschaffen snap ik echter wel. Haalt toch niets meer uit...