Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑za 05 feb 2022, 19:00 Ook in eigen land?Tot 18 jr blijft de qr code gewoon gelden met 2 vaccinaties (of 1x Jansen).
Want dat kunnen ze eenvoudig aanpassen. Door vaccinatie voor hen oneindig geldig te maken of door de coronapas voor hen af te schaffen.
Europees is wat anders. Maar moet je je daar als land dan door laten onder druk zetten? Zo verandert er nooit wat...
Ik vind het moedig om niet de gemakkelijkst keuze te nemen.
Kaio schreef: ↑zo 06 feb 2022, 15:45 Probleem is dat je niet kunt reizen in Europa zonder booster, of nergens naar binnen kunt. (geldt dus ook voor jongeren onder de 18 in verschillende landen!) En voor mensen zoals wij die zowat op de grens wonen en in meerdere landen wat te zoeken hebben, ook door functie van ml, wordt dat gebooster en QR gezeik met al die verschillende regels in ieder EU land wel erg lastig en tja als je elke booster meer bijwerkingen krijgtJe bent niet de enige. Ik kan niet zeggen dat ik de wereld er leuker op vind worden. Dat de hele dag zeggen knap je ook niet van op natuurlijk, maar ik denk het toch minstens 1 keer per dag.![]()
Kijk als het nou echt zou werken, voor jezelf en anderen te beschermen zou een ander verhaal zijn, maar met wat we nu weten.....
Soms eh vaak denk ik dat ze helemaal gek zijn geworden in de wereld.
Cindy de Wolf schreef: ↑ma 07 feb 2022, 07:48 Is dat wel zo, blijft de NL qr code van jongeren geldig? Ik heb daar niets expliciet over gehoord. Volgens mij dus ook gewoon 9 maanden in NL.Staat gewoon op de site van de overheid
pluk schreef: ↑ma 07 feb 2022, 21:47 Ik heb net mijn papieren exemplaar gedownload. Is in Nederland gewoon een jaar geldig.Voor mijn man heb ik dat ook gedaan want die heeft geen smartphone. Dat is ook gewoon een jaar geldig. Dus waarom staat er op de site van het RIVM dat je elke drie maanden opnieuw moet printen?