Lizzy schreef: ↑vr 04 feb 2022, 17:09
Er valt met dit weer weinig leuks te doen. Strand wandelen is bijv. heerlijk maar jeetje, toch niet met dit weer? Dierentuin en dan lekker buiten blijven? Morgen is er misschien een markt waar je overheen kunt struinen? Lekkere dingetjes kopen en binnen bij de kachel voor Netflix of Prime Video hangen met een leuk filmpje? Lekker onder een dekentje met een soort van gezonde snacks op de bank kruipen met een boek? Spelletjes gaan doen met meneer Kaela? Ik kan echt urenlang jokeren (kaarten) of rummikuppen of Stratego'en
Jokeren doe ik principieel niet met meneer

Hij speelt dat al sinds hij uit de luiers is en daar valt geen eer aan te behalen

. Daarom spelen wij meestal yatzee, dat win ik tenminste
Iets bakken zou ik wel leuk vinden, en het op(vr)eten is momenteel ook geen probleem. Maar wij bestellen 1 keer per week boodschappen en ik voel me niet prettig om een drukke supermarkt in te gaan. Dat soort dingen beperken wel heel erg helaas. Ik vind het wel een heel goed idee om wel dingen te bestellen bij de boodschappen voor volgende week! Dan ben ik voorbereid.
Luisterboeken verslind ik momenteel. Misschien ook even het boekenlees topic weer afstoffen. Enige nadeel is dat ik er van in slaap val. Wat echt heerlijk is als ik op bed ga en snachts wakker ligt. Voorkomt dat ik ga piekeren. Gewoon lekker ontspannen luisteren. Maar overdag val ik dan ook in slaap en dan slaap ik snachts weer nog slechter.
Iets maken ben ik niet heel goed in. Ik maak nooit wat af. En we hebben er nu ook niet echt plek voor. Ik ben ook gewoon moody en een hormonale zeurkont nu hoor, sorry. Maar met een woonkamer vol klusspullen, dit weer, de stomme corona enz vind ik het ook gewoon echt heel lastig om mogelijkheden te zien ipv beren op de weg. Ik was zo blij dat mijn verlof in de zomer valt, maar ik heb onderschat dat ik deze donkere maanden toch gewoon door moet.
Morgenochtend lijkt het best aardig weer te worden en gaan we even naar een mooie plek om te wandelen. Beetsterzwaag ofzo. Dat doet een mens altijd goed. Misschien klaart mijn hoofd dan weer wat op, want ik vind mezelf ook maar een moppersmurf momenteel