Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Super Hannah!!! Het is inderdaad bijna zondag. :biggrin2:

Gistermiddag kreeg ik bericht dat de kinderen een logeerpartij hebben en of ik toevallig tijd had vanavond. Ik ga eten met 2 goede vriendinnen en had gevraagd of ze aan kon schuiven, de vriendin van een van hen is er ook bij. Maar voor ze konden reageren had date ook al andere mensen geappt en nu is het plan dat ze met een groep vrienden (waaronder haar ex waar ze kinderen mee heeft en waar ze ook nog steeds goed mee bevriend is) naar mijn stad komen en daar naar een cafe. Ik ga kijken of ik rond 21u bij hen kan aanschuiven voor het laatste uurtje horeca en dan gaan we samen naar mijn huis.
Ze appte dat ze me had gemist. :smitten:
Door Lizzy
hannabelgje schreef: vr 28 jan 2022, 20:52 Het is al bijna zondag toch.....
Gelukkig appen we heel veel.
En hij heeft vlinders zegt ie. Leuk om te horen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Waaaaaaaaaaaa, wat leuk! En jij, heb jij een beetje vlinders?
Door Lizzy
sam28 schreef: za 29 jan 2022, 09:28 Super Hannah!!! Het is inderdaad bijna zondag. :biggrin2:

Gistermiddag kreeg ik bericht dat de kinderen een logeerpartij hebben en of ik toevallig tijd had vanavond. Ik ga eten met 2 goede vriendinnen en had gevraagd of ze aan kon schuiven, de vriendin van een van hen is er ook bij. Maar voor ze konden reageren had date ook al andere mensen geappt en nu is het plan dat ze met een groep vrienden (waaronder haar ex waar ze kinderen mee heeft en waar ze ook nog steeds goed mee bevriend is) naar mijn stad komen en daar naar een cafe. Ik ga kijken of ik rond 21u bij hen kan aanschuiven voor het laatste uurtje horeca en dan gaan we samen naar mijn huis.
Ze appte dat ze me had gemist. :smitten:
Ohw wat leuk Sam! Heeft zij jou net zo gemist als jij haar!
Door hannabelgje
Lekker hoor Sam! Veel plezier vanavond.
Ik weet nooit zo goed of ik vlinders heb. Ik mis hem wel en ben blij met ieder berichtje wat hij stuurt. Maar ik heb ooit de neiging om iemand leuk te vinden omdat hij mij leuk vindt. Dus ik doe voorzichtig aan.

Door dinky89
Ronald schreef: za 29 jan 2022, 11:35 Wat een ontzettend leuke berichten dames! Hier krijg ik spontaan een glimlach om mijn mond van!
+1
Dit is op moment een heerlijk feel good topic geworden :biggrin2: het is jullie enorm gegund!
hannabelgje schreef: za 29 jan 2022, 11:03 Lekker hoor Sam! Veel plezier vanavond.
Ik weet nooit zo goed of ik vlinders heb. Ik mis hem wel en ben blij met ieder berichtje wat hij stuurt. Maar ik heb ooit de neiging om iemand leuk te vinden omdat hij mij leuk vindt. Dus ik doe voorzichtig aan.

Doe maar rustig.. Jouw tempo. ;) Maar ik hoop toch dat zijn vlinders je wat kunnen ontspannen ipv stressen hé?
Missen is trouwens de eerste stap. Dat is een goed teken. De rest komt wel. Op een keer merk je dat ie de hele tijd in je gedachten is, en weet je wat? Dan ben je verliefd. :P
Eerst maar gewoon genieten van de momenten samen. De rest komt wel vanzelf als je niet te veel nadenkt. :)
Door hannabelgje
Lekker hoor Ronald!
Ik heb oppas voor Zoë geregeld voor volgend weekend. Dan blijf ik de eerste keer bij hem slapen is de bedoeling. Zoë mocht ook mee maar voor zo'n eerste keer vind ik dat niet handig.

Door Lizzy
Ronald schreef: za 29 jan 2022, 17:50 Ik ben gisteren op non-date geweest. En het was gezellig en leuk. We vonden het allebei spannend.

En dat is het leuke van een non-date: no strings attached.
Dat klinkt heerlijk ontspannen! Leuk Ronald en super dat jullie het allebei leuk en gezellig vonden!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door