Het is al bijna zondag toch.....
Gelukkig appen we heel veel.
En hij heeft vlinders zegt ie. Leuk om te horen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: ↑vr 28 jan 2022, 20:52 Het is al bijna zondag toch.....Geweldig, dat het zo wederzijds is!
hannabelgje schreef: ↑vr 28 jan 2022, 20:52 Het is al bijna zondag toch.....Waaaaaaaaaaaa, wat leuk! En jij, heb jij een beetje vlinders?
sam28 schreef: ↑za 29 jan 2022, 09:28 Super Hannah!!! Het is inderdaad bijna zondag.Ohw wat leuk Sam! Heeft zij jou net zo gemist als jij haar!![]()
Gistermiddag kreeg ik bericht dat de kinderen een logeerpartij hebben en of ik toevallig tijd had vanavond. Ik ga eten met 2 goede vriendinnen en had gevraagd of ze aan kon schuiven, de vriendin van een van hen is er ook bij. Maar voor ze konden reageren had date ook al andere mensen geappt en nu is het plan dat ze met een groep vrienden (waaronder haar ex waar ze kinderen mee heeft en waar ze ook nog steeds goed mee bevriend is) naar mijn stad komen en daar naar een cafe. Ik ga kijken of ik rond 21u bij hen kan aanschuiven voor het laatste uurtje horeca en dan gaan we samen naar mijn huis.
Ze appte dat ze me had gemist.![]()
hannabelgje schreef: ↑za 29 jan 2022, 11:03 Lekker hoor Sam! Veel plezier vanavond.Doe maar rustig.. Jouw tempo.
Ik weet nooit zo goed of ik vlinders heb. Ik mis hem wel en ben blij met ieder berichtje wat hij stuurt. Maar ik heb ooit de neiging om iemand leuk te vinden omdat hij mij leuk vindt. Dus ik doe voorzichtig aan.