Ik werk nog steeds wel veel uren, maar het is zo heerlijk om in de pauze even met Atz te lopen, of om de kinderen te helpen met huiswerk. Ik wil niet meer anders

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Sinds mei werk ik fulltime vanuit huis, wat een verademing ten opzichte van daarvoor, 60 uur per week onderweg...En blijf je ook vanuit huis werken als de corona regels worden aangepast? Wel fijn zeg, je was altijd onderweg, zal veel rust bij jou brengen maar ook de kids zullen er blij mee zijn. En manlief ook natuurlijk.
Ik werk nog steeds wel veel uren, maar het is zo heerlijk om in de pauze even met Atz te lopen, of om de kinderen te helpen met huiswerk. Ik wil niet meer anders
Charlie Angel schreef: ↑vr 21 jan 2022, 21:47 En blijf je ook vanuit huis werken als de corona regels worden aangepast? Wel fijn zeg, je was altijd onderweg, zal veel rust bij jou brengen maar ook de kids zullen er blij mee zijn. En manlief ook natuurlijk.Ja dat blijft zo, ik heb mijn baan erop uitgezocht omdat het thuiswerken door corona zo goed beviel
Dinky, het zal voor jullie zelf ook wel wennen zijn als het thuiswerken vervalt. Of vind je het zelf wel prettig om meer op locatie te zijn?
Ik had overigens ook een kantoor in huis boven. Maar uiteindelijk ben ik toch beneden in de kamer gaan werken op een ingericht plekje.
Kim_S schreef: ↑vr 21 jan 2022, 23:59 Ja dat blijft zo, ik heb mijn baan erop uitgezocht omdat het thuiswerken door corona zo goed bevielSuper hoor dat je deze baan dan hebt gevonden, ideaal zo. Ja met meetings is het wel handig een aparte ruimte, anders zou je steeds afgeleid zijn. En ook duidelijk voor de kinderen, dichte deur is mama met rust laten.![]()
Ik heb wel mijn eigen werkkamer, heb veel Zoom meetings met klanten en dan vind ik het fijn om zo min mogelijk afleiding te hebben. Maar tussen de meetings door is de deur open en loopt iedereen binnen wanneer hij / zij wil. Vind het ideaal zo, en ik heb veel meer rust en kan thuis ook nog wat doen tussendoor. Win - win![]()
Charlie Angel schreef: ↑za 22 jan 2022, 00:09 Super hoor dat je deze baan dan hebt gevonden, ideaal zo. Ja met meetings is het wel handig een aparte ruimte, anders zou je steeds afgeleid zijn. En ook duidelijk voor de kinderen, dichte deur is mama met rust laten.Dat werkt wonderbaarlijk goed![]()
Charlie Angel schreef: ↑vr 21 jan 2022, 21:47 Dinky, het zal voor jullie zelf ook wel wennen zijn als het thuiswerken vervalt. Of vind je het zelf wel prettig om meer op locatie te zijn?Zelf kan ik af en toe een dag naar kantoor en dat vind ik echt heerlijk. Afstemmen met collega's werkt veel fijner wanneer je bij elkaar zit. Ook stukje plezier met elkaar. Keerzijde is natuurlijk dat je in een kantoortuin weinig op papier krijgt maar met het team adviseurs bij elkaar is ook afstemming en netwerken van belang zodat je tijdig bij vraagstukken wordt aangehaakt.