Hoe is dat bij jullie? Liefst natuurlijk met bewijs.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef: ↑do 20 jan 2022, 17:17 Haha het enige wat je daardoor wilt is er bij gaan liggen snurken!Geweldig, in pyama!! Waarom ook niet. En jij zit ook gewoon op de bank? Lukt dat?
Hier is het oppassen geblazen. Kaela gaat altijd op struin, die sloopt dingen. Charlie gaat sinds een tijdje ook steeds meer op struin en die sloopt ook graag spullen, maar ook tenen!
67F49EC9-929A-4BA8-AC50-E2334BC32DDE.jpeg
Oke en ik werk dus meestal in pyjama, betrapt![]()
Charlie Angel schreef: ↑do 20 jan 2022, 18:54 Geweldig, in pyama!! Waarom ook niet. En jij zit ook gewoon op de bank? Lukt dat?Nee ik bezet samen met het gevogelte een slaapkamer. Tot de verbouwing klaar is en we vogels en werkplek weer naar de bijkeuken kunnen verplaatsen.
Maar tenen slopen is niet grappig.Doen ze ook aan snoertjes slopen?
Kaela schreef: ↑do 20 jan 2022, 19:16 Nee ik bezet samen met het gevogelte een slaapkamer. Tot de verbouwing klaar is en we vogels en werkplek weer naar de bijkeuken kunnen verplaatsen.Ja, dat is lastig inderdaad als je dan weer een dag naar kantoor moet, moet je toch steeds je spullen verkassen en snoertjes blijven dan niet meer weggewerkt.
Ze doen ook aan snoertjes slopen. Ik had daarom ook alles weggewerkt, maar toen moesten we opeens weer een dag in de week naar kantoor. Sindsdien is het een wat ongeorganiseerde rommel. Maar ze zijn nooit los als ik niet in de kamer, dus het kan zo wel.
smulpaap schreef: ↑do 20 jan 2022, 22:01 Tut hola kent natuurlijk het dagprogramma van de baasGrappig hoe snel ze zo'n dagschema door hebben he, ze zijn best slim daarin.
Ze loopt zo nu en dan even langs , zeg baas ik wil even dat je me aait . Oh je bent nog steeds aan het werk
Dan is het lunchpauze , tut komt erbij
Straks mag ik de kefir uit de beker likken
En als dat gebeurt is pakt ie even de krant
Maare ik wil wel even op schoot hoor
En uiteraard weet tut exact wanneer de werkdag voorbij is![]()
Lizzy schreef: ↑vr 21 jan 2022, 07:57 Heel, heeeeeeeeel lang geleden werkte ik al vaak vanaf thuis. Dat was toen echt nieuw en nog niet best geaccepteerd. Ik deed dat omdat onze Pinkel niet alleen thuis kon blijven. Maar het gaf dermate veel gezeik dat ik uiteindelijk ben gestopt met werken. Ik vond het heerlijk, om thuis te werken. Maar ik maakte veel meer uren dan als ik naar kantoor ging. En ik was ook productiever dan op kantoor. Want daar klets je bij de koffiehoek met Piet en Marie terwijl er thuis niks te beleven valt.Ik moest er enorm aan wennen, van kantoortuin met 100 man, naar hele dagen helemaal alleen. Inmiddels vind ik dat meestal heel fijn. Al zou ik ook wel weer 1 dag per week op kantoor willen werken.
Lizzy schreef:Heel, heeeeeeeeel lang geleden werkte ik al vaak vanaf thuis. Dat was toen echt nieuw en nog niet best geaccepteerd. Ik deed dat omdat onze Pinkel niet alleen thuis kon blijven. Maar het gaf dermate veel gezeik dat ik uiteindelijk ben gestopt met werken. Ik vond het heerlijk, om thuis te werken. Maar ik maakte veel meer uren dan als ik naar kantoor ging. En ik was ook productiever dan op kantoor. Want daar klets je bij de koffiehoek met Piet en Marie terwijl er thuis niks te beleven valt.Bij mij is het ook uit nood geboren, maar inderdaad ben je veel productiever. Jammer dat het voor jou niet zo geaccepteerd werd, ze keken dan als je het mij vraagt niet naar het feit dat je meer deed dan op kantoor.