Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
;D ;D ;D ;D

er komt morgen iemand langs en ik ga proberen woensdag een uur eerder naar huis te kunnen. Donderdag lekker vrij en in huis rommelen.
Ze hebben niks te kort maar ik voel me wel schuldig dat ik morgen thuis kom en mijn bed in duik.
Door sam28
Het was super gezellig. En uiteraard bijna 2 u later thuis dan ik had gepland :biggrin2:
Ze is nu bij haar ouders in Polen en komt pas 3 januari ofzo terug. Maar we appen veel.
Door hannabelgje
Nou weer eens wat date nieuws van deze kant. In november had ik leuk contact met iemand maar hij gaf eerlijk aan dat hij ook contact met iemand anders had en wilde kijken of daar meer in zat. Hij wilde met niet aan het lijntje houden dus ons contact stopte.
Vorige week kwam ik zijn profiel weer tegen. Omdat ik toch nieuwsgierig was heb ik hem met het excuus om hem fijne feestdagen te wensen een berichtje gestuurd. Het gesprek kwam weer op gang. Afgelopen weekend de halve nacht gebeld en gisteren vroeg hij of ik op de koffie kwam. Hij woont hier vlakbij dus gisteren daar heen gegaan. Super leuke en gezellige avond gehad. Hij gaf vantevoren wel aan niet te denken dat wij een gezamelijke toekomst hebben maar ik had ook wel wat zin in een andere omgeving gisteravond. Hij is er in elk geval vanaf het begin eerlijk over en ach we zien het wel. Zo lang het gezellig en leuk is vind ik het ok. We hebben wel duidelijk een klik. En je kunt nooit teveel vrienden hebben toch.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door dinky89
Een fijne vriendschap is inderdaad ook nooit verkeerd Hannabelgje :) En wanneer je zo lang met elkaar aan de telefoon kan hangen dan kan het een fijne vriend worden zonder de 'verplichting' van een relatie ;)
Door Lizzy
hannabelgje schreef: do 30 dec 2021, 07:59 Nou weer eens wat date nieuws van deze kant. In november had ik leuk contact met iemand maar hij gaf eerlijk aan dat hij ook contact met iemand anders had en wilde kijken of daar meer in zat. Hij wilde met niet aan het lijntje houden dus ons contact stopte.
Vorige week kwam ik zijn profiel weer tegen. Omdat ik toch nieuwsgierig was heb ik hem met het excuus om hem fijne feestdagen te wensen een berichtje gestuurd. Het gesprek kwam weer op gang. Afgelopen weekend de halve nacht gebeld en gisteren vroeg hij of ik op de koffie kwam. Hij woont hier vlakbij dus gisteren daar heen gegaan. Super leuke en gezellige avond gehad. Hij gaf vantevoren wel aan niet te denken dat wij een gezamelijke toekomst hebben maar ik had ook wel wat zin in een andere omgeving gisteravond. Hij is er in elk geval vanaf het begin eerlijk over en ach we zien het wel. Zo lang het gezellig en leuk is vind ik het ok. We hebben wel duidelijk een klik. En je kunt nooit teveel vrienden hebben toch.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Leuk! En ik vind dat je er goed mee om gaat :-* !
Door sam28
Mijn date zit nu bijna een week bij haar ouders en familie in het buitenland. Ik merk dat ik haar super leuk vind en er niet goed tegen kan dat ze weinig appt.
Rationeel snap ik het wel, ze heeft haar familie een jaar niet gezien en is volledig opgeslokt door ouders, broer, neefjes, haar eigen kinderen, de rest van haar familie en oude vrienden en bekenden. Ik snap het wel.
Maar ik word er ook onzeker van. ;D Haar land van herkomst staat niet bekend om een veilig LHBTIQ+ klimaat, dat zal denk ik ook haar 'afstand' in app verklaren. Ik app haar 1a2x per dag en zij appt mij ook 1a2x per dag, ook uit zichzelf. Stuurt me een foto van haar en een vriendin die ze al 3jr niet heeft gezien, van haar kinderen die op ijsweggetjes glijden. Schrijft me dingen dat ze me alles zal vertellen als ze terug is. Maar er blijft een soort afstand in zitten die op zich dus wel rationeel te verklaren is.

Maar goed, die knagende onzekerheid van de eerste periode. ;D ;D En wat heb ik haar nu gezien. 2x 6uur gewandeld en ze heeft een keer voor me gekookt bij haar thuis.
Gelukkig mag ik straks werken. ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door