Super Sam!
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: ↑ma 20 dec 2021, 07:19 Super Sam!Ik Vind dit een mooie bijnaam eigenlijk voor Sam
Siberienne schreef: ↑ma 20 dec 2021, 11:43 Ik Vind dit een mooie bijnaam eigenlijk voor Sam![]()
Veel plezier Sam!
hannabelgje schreef: ↑do 30 dec 2021, 07:59 Nou weer eens wat date nieuws van deze kant. In november had ik leuk contact met iemand maar hij gaf eerlijk aan dat hij ook contact met iemand anders had en wilde kijken of daar meer in zat. Hij wilde met niet aan het lijntje houden dus ons contact stopte.Leuk! En ik vind dat je er goed mee om gaat
Vorige week kwam ik zijn profiel weer tegen. Omdat ik toch nieuwsgierig was heb ik hem met het excuus om hem fijne feestdagen te wensen een berichtje gestuurd. Het gesprek kwam weer op gang. Afgelopen weekend de halve nacht gebeld en gisteren vroeg hij of ik op de koffie kwam. Hij woont hier vlakbij dus gisteren daar heen gegaan. Super leuke en gezellige avond gehad. Hij gaf vantevoren wel aan niet te denken dat wij een gezamelijke toekomst hebben maar ik had ook wel wat zin in een andere omgeving gisteravond. Hij is er in elk geval vanaf het begin eerlijk over en ach we zien het wel. Zo lang het gezellig en leuk is vind ik het ok. We hebben wel duidelijk een klik. En je kunt nooit teveel vrienden hebben toch.