Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: ↑do 23 dec 2021, 07:17 In Israël zijn ze bezig met prikkie nummer 4. En hier raak je je QR code per februari kwijt als je niet prikkie nummer 3 hebt genomen. Ik word ook een beetje cynisch zo langzamerhand maar eerlijk gezegd zie ik dit niet als een Nederlands probleem. Alle landen kloten maar wat aan zonder visie en zonder plan. Iedereen doet maar wat. Daar is NL echt niet uniek in.Februari al? Had voor mezelf april uitgerekend.
eelke schreef: ↑di 21 dec 2021, 18:45 Ik zag ook ergens voorbij komen dat 2x AZ + 1x pfizer nog beter werkt dan 3x pfizerEn hoe weten ze dat dan wel? Is toch ook maar iets dat geroepen wordt? Zoals dat er eerst 2 nodig zijn, dan een booster dan nog meer dan eh...En we weten niet of het eigenlijk tegen omikron werkt. Als ze daar niks zinnigs over kunnen zeggen hoe kunnen ze hier dan iets serieus zinnigs over zeggen? Echt vraag ik me serieus af.![]()
Lizzy schreef:In Israël zijn ze bezig met prikkie nummer 4. En hier raak je je QR code per februari kwijt als je niet prikkie nummer 3 hebt genomen. Ik word ook een beetje cynisch zo langzamerhand maar eerlijk gezegd zie ik dit niet als een Nederlands probleem. Alle landen kloten maar wat aan zonder visie en zonder plan. Iedereen doet maar wat. Daar is NL echt niet uniek in.+1 ze weten het niet en doen maar wat.
Kaio schreef: ↑do 23 dec 2021, 08:09 Februari al? Had voor mezelf april uitgerekend.Echt bijzonder wat er in dat artikel staat.
Maar voor de rest
https://www.nu.nl/politiek/6174432/de-j ... ikken.html
En advies hier in Duitsland was om al na 3 maanden te boosteren.... Dat is echt heel snel en heel veel dan![]()
En inderdaad alle landen denken telkens hun eigen ei van Columbus ontdekt te hebben.
En ook net als dat onderzoek van RIVM over ventileren, wereldwijd genoeg fatsoenlijke onderzoeken over , nee dat moeten we opnieuw doen en zelf verzinnen , 2 jaar later.....
dinky89 schreef: ↑do 23 dec 2021, 10:16 Is het niet zo dat je de QR code vanaf februari verliest wanneer het langer dan 9 maanden na de laatste prik is? Dus stel dat het in december al meer dan 9 maanden terug is dat je laatste prik hebt gehad dan blijft je QR code nog geldig tot februari omdat dan pas het intrekken van de QR code actief wordt? En bij iedereen de QR code vervalt wanneer het in februari meer dan 9 maanden terug is dat je laatste prik hebt gehad?Klopt.
hannabelgje schreef: ↑do 23 dec 2021, 09:00 +1 ze weten het niet en doen maar wat.Nee, ze luisteren naar de experts en alles is wetenschappelijk onderbouwd
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ina schreef: ↑do 23 dec 2021, 12:01 Was dat trouwens in dit topic dat ik het had over de testIk ben benieuwd Ina!!![]()
Heb ondertussen de uitslagen binnen ..... en dat is de hoofdreden dat ik laat boosteren, mijn Janssen heeft gewerkt, maar optimaal is de bescherming duidelijk niet.
Als straks de booster gezet is ga ik na een week of 6 opnieuw laten testen....eens zien of het er dan wat beter voorstaat.
Man had met 2 keer Pfeizer een uitslag van 138
"antilichaamwaarde hoger dan 35.2 BAU / ml duidt op de aanwezigheid van antilichamen met een bovengrens van 384 BAU / ml."
Ina schreef: ↑do 23 dec 2021, 11:54 1967 mag ook ..... heb afspraak gepland voor ergens halverwege januari .... eerst vakantieOoh, thanks![]()
Ingeborg1958 schreef: ↑do 23 dec 2021, 09:21 Ja hij zit er al in! Ik ben 60+ en ik zorg voor m'n man. Reden genoeg om niet ziek te willen worden.