Siberienne schreef: ↑wo 22 dec 2021, 08:35
Vak-technisch gezien verwacht echt niet dat de hele bevolking continue gevaccineerd moet gaan worden. Zou me zeer verwonderen.
Ik heb een tegeltje. Verbaas u niet, verwonder u slechts. In dit geval heeft onze overheid nog altijd niet laten zien dat er beleid op langere termijn kan worden gevoerd. Het is alleen maar pappen en nathouden en pleisters plakken. Tenminste, zo voel ik het.
Dus dat er vanuit de beroepsgroep wordt aangenomen dat er geen continue vaccinatie zou knnen gaan komen omdat dat niet logisch is, wil niet zeggen dat onze regering hiertoe niet besluit. En als ze het al wel een keer gezegd hebben, dan hebben ze er gewoon geen actieve herinnering aan.
Ik ben een beetje cynisch aan het worden. Een beetje heel erg cynisch. En dat ligt niet aan jou hoor, want ik vind dat jij de (noodzaak van) vaccinatie en wat er omheen gebeurt heel duidelijk uitlegt. Ik word moe en treurig van een demissionair kabinet wat maatregel op maatregel stapelt, zonder enige visie en zonder oog voor neveneffecten.
Zo... en nu ga ik weer lekker terug in mijn mandje.