Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef:za 11 dec 2021, 16:10 Ik zie een leeg wit vlak ipv dat gene over Van Ranst.
Marc Van Ranst
@vanranstmarc
De €4.000 die Willem Engel na zijn verloren rechtszaak aan mij zal betalen, stort ik door naar UNICEF om de COVAX-vaccins te verdelen in ontwikkelingslanden. Zo steunen wappies het vaccinatieprogramma van het VN-kinderfonds. Die gedachte maakt mij blij.
pearlsofpassion schreef: ↑za 11 dec 2021, 20:09 Ik kan de laatste tijd steeds minder lachen met Marc Van Ranst.Haha ik vind dat al vanaf begin een vies mannetje, gewoon hoe ie er uit ziet en vooral de manier waarop ie alles brengt. Soms krijg je gewoon (niet goeie) kriebels bij het zien van iemand![]()
Hij zit achter die mondmaskerplicht vanaf 6 jaar. Niet enkel op school, nee hoor, in de winkels ed ook.
'Omdat bij de jeugd nu de meeste besmettingen worden vastgesteld'
Ja nogal logisch he, de rest is gevaccineerd. Maar krijgen de meeste volwassenen die ziek worden het dan ook van kinderen? Of gewoon van elkaar (gevaccineerd of ongevaccineerd)? Die vraag stellen ze zich dan weer niet. Want iedereen moet officieel thuiswerken maar staat toch maar weer elke ochtend collectief in de file... En zodra je je coronapas hebt mag je mondmasker als volwassene wel gewoon af als je gaat bowlingen of iets dergelijks. Besmet of niet.
En dat soort regel van mondmaskerplicht bij due kinderen dan nog invoeren wanneer de piek al voorbij is.Ik kan daar dus niet om lachen. Er worden alleen nog regels ingevoerd om de kinderen te straffen. Terwijl die er niet ziek van worden en de volwassenen echt die kinderen niet nodig hebben om besmet te raken.