hannabelgje schreef: ↑za 13 nov 2021, 19:57
Ik ken serieus helemaal geen enkele gevaccineerde die besmet is of is geweest. Mijn kennisen/collega's etc die zich bewust niet hebben laten vaccineren hebben inmiddels wel allemaal 1 of meerdere keren corona gehad. Al dan niet met ernstige/blijvende gevolgen. Het argument wat ik alleen maar hoor is dat het zo'n experimenteel vaccin is en dat niemand weet wat het doet op de lange termijn. Tja.....
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Wij hadden een uitbraak in het labo en verschillende bij medewerkers in het ziekenhuis in verschillende vestigingen.
En ik denk ook niet dat het een geheim is dat er tegenwoordig ouderen sterven aan corona die gevaccineerd zijn. Dat is ook de reden dat die nu zo snel mogelijk een 3e prik krijgen.
En daar sta ik voor alle duidelijkheid achter.
Maar verder is er het laatste jaar op het werk niets veranderd, enkel de vaccinatiegraad. Verder niets.
Er wordt meer getest en meer positief getest dan ik het laatste jaar geweten heb. Dat zijn echt niet allemaal ongevaccineerde mensen. Er zijn zelf geregeld mensen die aan het loket komen vragen of hun testresultaat wel klopt want het is positief maar ze zijn gevaccineerd dus dat kan toch niet? Moeten onze medewerkers hen vragen of ze aub naar huis willen gaan ipv in een ziekenhuis rond te lopen..