Nou eh mijn trackers zijn zo goed als nooit waterdicht geweest, is ook het eerste model, via de tong komt alle vocht naar binnen sowieso al.
Zaqqs zijn om te beginnen ken waterdicht, maar dat duurt ook maar een paar maanden

heb ik geen antwoord meer op gehad overigens, heb ze zelf met seconde lijm dichtgestopt
En oja een paar weken terug heb ik maar lowa's gekocht.....
Tijdens hondenlessen draag ik sowieso al schoenen met dikkere zool, want met barefoot krijg je dan echt bevroren tenen.
Ik vind barefoot ook wel een beetje kwalitatief uitermate teleurstellend , is niet zo dat ze goedkoop zijn he!
Voor de leuk ( stad, winkelen) heb ik wel in de aanbieding vivo's gekocht, ja die hebben niet zo veel te lijden dus dat gaat goed en ze zijn ook leuk, maar fatsoenlijke barefoot schoenen om te wandelen in de herfst/ winter/lente ?
Doranto schreef:Iemand ervaring met deze schoen?
https://www.senmotic-shoes.eu/winter-ba ... -blizzard/
Ik heb eerder een ander model van dit merk gehad en de kwaliteit daarvan was heel goed.
Ik heb een paar, lage, degelijk leer, maar ze zijn mij erg ruim, veters strakste stand en nog steeds te ruim

Ik heb een lage wreef, deze zijn met uitstek geschikt voor hogere wreven en brede voeten.
De zool is ook niet erg griprijk, maar deze waren voor mij ook niet voor outdoor bedoeld, maar voor de "gewoon".