Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
Siberienne schreef: wo 29 sep 2021, 19:55 Heeeeel lang. vandaag regende het. En daar houdt hij niet van. En de poot mocht van ons niet mee naar binnen. Dus er is weinig geknaagd :biggrin2:
Bij jullie ook al. Wij hadden het echt nog niet nodig, al die dat hemelwater.
Wel flauw dat die poot niet naar binnen mocht. Neigt naar mentale mishandeling... :P
Door src_esther
Wij hebben een nieuw bed en het staat prachtig.
En daarop een klaag, want voorlopig slapen we nog niet in dat fijne nieuwe bed... Ach, first world problems. Net als dat we krankjorem worden van het vliegverkeer dat plotseling continue over ons heen komt. Voor de pandemie was dat niet, écht niet, soms een dag, nu vrijwel elke dag. :'(
Door Siberienne
src_esther schreef: wo 29 sep 2021, 21:04 Bij jullie ook al. Wij hadden het echt nog niet nodig, al die dat hemelwater.
Wel flauw dat die poot niet naar binnen mocht. Neigt naar mentale mishandeling... :P
Jaaaa wij zijn heel flauw :biggrin2:

Hier ook hard nodig, stroomprijzen rijzen de pan uit omdat de waterbekkens voor de waterkracht zowat leeg staan. Het is een droge zomer geweest
Door Cathelijn
Ik heb nu twee keer paardgereden, of eigenlijk, getest of dat nog mogelijk is. Op het makkelijkste paard rondjes gestapt. Verschillende zadels, dekjes en stijgbeugels getest. Super lieve mensen die meedenken.
Met de combinatie van de laatste keer lijkt het wel te lukken. Werken naar het vertrouwen dat je het paard veilig kan berijden en dan met de juf zoveel mogelijk naar buiten (er ligt een bos strak tegen de manege). Eerst dacht ik nog dat ik per se wel moest kunnen draven, maar als dat toch niet lukt en we gaan lekker op stap dan denk ik dat het ook prima is. We zien wel. Eerst maar eens kijken of ik de hele les goed kan volhouden ;)
Als je altijd heel zelfstandig bent en je moet hier allerlei aanpassingen laten doen, ook niet zelf opzadelen bijvoorbeeld, dan is dat wel wennen, maar deze mensen maken dat wel makkelijker en halen alles uit de kast om de ervaring zo te maken dat je de aanpassingen niet meer zo in de gaten hebt. En een priveles is ook wel heel fijn, zeker met een heel ervaren instructrice die voor mij wel oplet dat ik zo onbelast mogelijk beweeg. Hoef ik dat zelf niet te doen. Ik ben blij!
Door Too
Dat klinkt wel als een heel fijne manege Cathelijne en paardrijden in het bos is altijd fijn
Ik ga heel hard duimen dat je dit nog heel lang kunt doen!
Door Cathelijn
Too schreef: do 30 sep 2021, 10:21 Dat klinkt wel als een heel fijne manege Cathelijne en paardrijden in het bos is altijd fijn
Ik ga heel hard duimen dat je dit nog heel lang kunt doen!
Dank je!
Door dinky89
Wat fijn dat ze proberen zoveel mogelijk te zorgen dat jij je beperkingen zo min mogelijk merkt :) En gewoon rustig stappen door een mooie omgeving is ook helemaal niets mis mee ;) Wens je nog heel veel plezier!
Door Ronald
Geweldig Cathelijn! Altijd fijn als mensen in mogelijkheden kunnen denken en niet in beperkingen.

Heel veel plezier met paardrijden. En draven hoeft inderdaad niet. Gewoon "wandelen" is ook heel fijn!
Door pike
src_esther schreef: wo 29 sep 2021, 21:11 Wij hebben een nieuw bed en het staat prachtig.
En daarop een klaag, want voorlopig slapen we nog niet in dat fijne nieuwe bed... Ach, first world problems. Net als dat we krankjorem worden van het vliegverkeer dat plotseling continue over ons heen komt. Voor de pandemie was dat niet, écht niet, soms een dag, nu vrijwel elke dag. :'(
Dan is er waarschijnlijk een baan dicht voor onderhoud en vertrekken ze in een andere richting en komen ze vanaf een andere kant aanvliegen. Het is heel vervelend, weet er helaas alles van. Kon regelmatig de poppetjes achter de ramen zien zitten toen ik nog in Waterland woonde.
Door Tanna
Siberienne schreef: vr 01 okt 2021, 14:08 Beetje ironisch dat mijn geluksmomentje is dat we zojuist op Schiphol zijn geland - sorry Ester ;)

Even familie zien dit (lange) weekend. :)
Wat leuk! Heel veel plezier!!
Door Ronald
Siberienne schreef: vr 01 okt 2021, 14:08 Beetje ironisch dat mijn geluksmomentje is dat we zojuist op Schiphol zijn geland - sorry Ester ;)

Wat fijn! Geniet ervan!

Vanmorgen bij de notaris geweest. The eagle has landed, de geit is gemolken, de koe heeft gescheten. De koopaktie is ondertekend en wel bij de notaris en ik ben van het huis af. Nu nieuwe herinneringen bakken!
Door src_esther

Ik was toch niet thuis.
Geniet maar van de bezoekjes die jullie aan diegenen die jullie zolang niet hebben kunnen zien.
Enne, maarreh, waar hebben jullie Shadow gelaten?
Door src_esther
Ronald schreef: vr 01 okt 2021, 16:31 Wat fijn! Geniet ervan!

Vanmorgen bij de notaris geweest. The eagle has landed, de geit is gemolken, de koe heeft gescheten. De koopaktie is ondertekend en wel bij de notaris en ik ben van het huis af. Nu nieuwe herinneringen bakken!
Gefeliciteerd met de overdracht. Hopelijk houd je er ook nog een zakcentje aan over.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door