Siberienne schreef: ↑wo 29 sep 2021, 19:55 Heeeeel lang. vandaag regende het. En daar houdt hij niet van. En de poot mocht van ons niet mee naar binnen. Dus er is weinig geknaagdNou zeg, da's flauw![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑wo 29 sep 2021, 19:55 Heeeeel lang. vandaag regende het. En daar houdt hij niet van. En de poot mocht van ons niet mee naar binnen. Dus er is weinig geknaagdNou zeg, da's flauw![]()
Siberienne schreef: ↑wo 29 sep 2021, 19:55 Heeeeel lang. vandaag regende het. En daar houdt hij niet van. En de poot mocht van ons niet mee naar binnen. Dus er is weinig geknaagdBij jullie ook al. Wij hadden het echt nog niet nodig, al die dat hemelwater.![]()
src_esther schreef: ↑wo 29 sep 2021, 21:04 Bij jullie ook al. Wij hadden het echt nog niet nodig, al die dat hemelwater.Jaaaa wij zijn heel flauw
Wel flauw dat die poot niet naar binnen mocht. Neigt naar mentale mishandeling...![]()
src_esther schreef: ↑wo 29 sep 2021, 21:11 Wij hebben een nieuw bed en het staat prachtig.Dan is er waarschijnlijk een baan dicht voor onderhoud en vertrekken ze in een andere richting en komen ze vanaf een andere kant aanvliegen. Het is heel vervelend, weet er helaas alles van. Kon regelmatig de poppetjes achter de ramen zien zitten toen ik nog in Waterland woonde.
En daarop een klaag, want voorlopig slapen we nog niet in dat fijne nieuwe bed... Ach, first world problems. Net als dat we krankjorem worden van het vliegverkeer dat plotseling continue over ons heen komt. Voor de pandemie was dat niet, écht niet, soms een dag, nu vrijwel elke dag.![]()
Siberienne schreef: ↑vr 01 okt 2021, 14:08 Beetje ironisch dat mijn geluksmomentje is dat we zojuist op Schiphol zijn geland - sorry EsterWat leuk! Heel veel plezier!!![]()
Even familie zien dit (lange) weekend.![]()
Siberienne schreef: ↑vr 01 okt 2021, 14:08 Beetje ironisch dat mijn geluksmomentje is dat we zojuist op Schiphol zijn geland - sorry EsterWat fijn! Geniet ervan!![]()
Siberienne schreef: ↑vr 01 okt 2021, 14:08 Beetje ironisch dat mijn geluksmomentje is dat we zojuist op Schiphol zijn geland - sorry EsterIk was toch niet thuis.![]()
Ronald schreef: ↑vr 01 okt 2021, 16:31 Wat fijn! Geniet ervan!Gefeliciteerd met de overdracht. Hopelijk houd je er ook nog een zakcentje aan over.
Vanmorgen bij de notaris geweest. The eagle has landed, de geit is gemolken, de koe heeft gescheten. De koopaktie is ondertekend en wel bij de notaris en ik ben van het huis af. Nu nieuwe herinneringen bakken!