Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
sam28 schreef: vr 10 sep 2021, 13:02 Nee Hannah! Ik ben heel benieuwd hoe jullie verder gaan. :)

Ik heb vanmiddag afgesproken om een gesprek te hebben over 'ons'. Ik ga het afsluiten. Ik voel het niet ondanks dat het op papier klopt, heb er niet echt ruimte voor ook en er zijn teveel moeilijkheden.
Hopelijk is het gesprek voor zover mogelijk goed verlopen!
Door sam28
Ja, gesprek was goed. Op papier klopt het maar de chemie mist. Zowel bij haar als bij mij.
Voor mij zitten er meer redenen achter dan alleen een missende chemie maar dat heb ik niet vertelt want vind niet dat ik haar moet kwetsen. Misschien andersom ook wel zo.

We vinden elkaar wel leuk genoeg om met elkaar te blijven omgaan. Dat wilde zij ook graag dus hopelijk gewoon een goede vriendin erbij.
Door Too
hannabelgje schreef: za 11 sep 2021, 08:00 Nee hoor, ik heb zelfs al verschillende vriendschappen eraan overgehouden. Ik ga sowieso altijd eerst voor vriendschap. Normaal word ik niet zo vlug verliefd. Ik zoek meer iemand om tijd mee door te brengen, dingen mee te delen enz. Niet op zoek naar huisje/boompje/beestje. Daar ben ik al te lang voor alleen denk ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Dat is ook hartstikke leuk :)
Door sam28
Ja absoluut.

Verder is het wel aangewakkerd dat ik heel graag een relatie wil. Dat had ik niet zo maar na de afgelopen anderhalve maand wel. Het was in die zin wel erg fijn.
Na de verhuizing maar eens verder zoeken. ;)
Door hannabelgje
sam28 schreef:Ja absoluut.

Verder is het wel aangewakkerd dat ik heel graag een relatie wil. Dat had ik niet zo maar na de afgelopen anderhalve maand wel. Het was in die zin wel erg fijn.
Na de verhuizing maar eens verder zoeken. ;)
Ja dat herken ik wel ja.

Ronald schreef: Vandaag nog weer even wezen kijken. 25 september zit de verhuizing in de planning. Vrij strak allemaal, want 1 oktober is de overdracht van mijn huis bij de notaris.
Dat is al snel zeg, spannend!
Gaat vast goedkomen. Afbeelding
Door hannabelgje
Nou vandaag het telefoonnummer gescoord van sportmaatje. Hij wil heel vlug afspreken zei hij. Dus morgen maar eens werk van maken dan. We gaan lekker wandelen.

Door Ronald
hannabelgje schreef: do 16 sep 2021, 23:35 Nou vandaag het telefoonnummer gescoord van sportmaatje. Hij wil heel vlug afspreken zei hij. Dus morgen maar eens werk van maken dan. We gaan lekker wandelen.

Leuk Hannah! Klinkt allemaal veelbelovend!

En als het fijn voelt van twee kanten, dan komt het ook wel goed, denk ik zo :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door