Mijn sportmaatje blijft mij spontaan berichtjes sturen. Lekker luchtig dus dat is leuk in elk geval.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef:Ik ben voorlopig even afgehaakt. Ik wacht wel op de Olympische Spelen van 2024Jammer Ronald. Ik snap het wel, het is ook echt super intensief.
hannabelgje schreef:Mijn sportmaatje blijft mij spontaan berichtjes sturen. Lekker luchtig dus dat is leuk in elk geval.Leuk Hannah!!
pearlsofpassion schreef: ↑ma 30 aug 2021, 09:10 Zeg je er dan meteen ook bij dat je het wel tijd wil geven?Dat. Datdatdatdatdat.
Verliefd worden gebeurt niet altijd meteen. Dat kan gerust gewoon een tijdje duren. Je kent elkaar nog maar een paar weken.
En het helpt ook als je je verwachtingen of druk op dat gebied laat varen.![]()
sam28 schreef: ↑vr 10 sep 2021, 13:02 Nee Hannah! Ik ben heel benieuwd hoe jullie verder gaan.Jammer Sam. Maar wel mooi dat je in staat bent om een beslissing te nemen. En wat nu niet is, kan later misschien nog wel komen, hè... En is het niet met deze vrouw, dan misschien wel met een andere.
Ik heb vanmiddag afgesproken om een gesprek te hebben over 'ons'. Ik ga het afsluiten. Ik voel het niet ondanks dat het op papier klopt, heb er niet echt ruimte voor ook en er zijn teveel moeilijkheden.
Too schreef:Klinkt gezellig HannaNee hoor, ik heb zelfs al verschillende vriendschappen eraan overgehouden. Ik ga sowieso altijd eerst voor vriendschap. Normaal word ik niet zo vlug verliefd. Ik zoek meer iemand om tijd mee door te brengen, dingen mee te delen enz. Niet op zoek naar huisje/boompje/beestje. Daar ben ik al te lang voor alleen denk ik.
Zie jij nu iedereen als potentiële partner (best herkenbaar als je zo in de flow zit) of kun je de lol van een nieuwe kennis/vriendschap ook inzien?