Martine M schreef: ↑za 03 jul 2021, 20:01 Dat is de nagel op de kop.Precies!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
djeena schreef: ↑ma 05 jul 2021, 18:26 Ik krijg morgen de 2e AZ prik. Nu komt de gezondheidsraad met onderstaande:Precies wat ik dus al verwachtte.
https://nos.nl/artikel/2388065-gezondhe ... en-bezwaar
Ik ga morgenochtend de huisarts maar bellen wat te doen.
djeena schreef: ↑di 06 jul 2021, 10:28 Ik heb zojuist de huisarts gesproken. Zij staat nog steeds achter het beleid van AstraZeneca, het beschermt minder maar niet bij ernstige ziekte/ziekenhuisopname. Zij zegt; "er zijn iedere dag nieuwe inzichten, ik zou zo snel mogelijk inenten en niet wachten want het is nog niet eens goedgekeurd".Ik sta er hetzelfde in en ga deze week ook voor de tweede AZ.
En wie weet krijg je volgend jaar wel een 3e prik.
Heel eerlijk gezegd voel ik het ook zo. Enerzijds beschermt een 2e prik Pfizer beter, anderzijds weet men nog niet of het ook beter beschermt tegen de Delta variant.
Dus ik ga vanmiddag gewoon de 2e AZ prik halen. De toekomst zal uitwijzen wat wijsheid is.
Kaio schreef: ↑di 06 jul 2021, 12:25 Ik had ook geen pleister gekregen hoor.De Zweedse gezondheidzorg is duidelijk van betere kwaliteit dan de Duitse.
Staat hier op de vaccinatie kaart welke het is ( moet je dan alleen nog "vertalen")
Anne in Zweden schreef: De Zweedse gezondheidzorg is duidelijk van betere kwaliteit dan de Duitse.pssst ik was in NL geweest
Ze doen hier niet aan vaccinatiekaarten. Wij hebben in ieder geval niets ontvangen. Gewoon online geboekt, en hij is thuisgekomen met een A4'tje waarop staat waar je op moet letten na vaccinatie.
Kaio schreef: ↑di 06 jul 2021, 16:07 pssst ik was in NL geweest
Maar eh ergens moet dat toch geregistreerd staan, voor als je het land in en uit zou willen ? (aangezien dat al dan niet van vaccinatie afhangt....)