Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: ↑za 03 jul 2021, 09:03 Ik niet. Want hij heeft het (naar mijn beleving) over dezelfde mensen als ik namelijk die mensen die niks willen. Willen geen corona maatregel, willen geen vaccins, willen helemaal niks. En als je hen dan vraagt hoe we deze pandemie dan wel moeten oplossen, dan komen ze ook met niks. Dus hij heeft het niet tegen jou. En je trekt je (naar mijn mening) iets persoonlijk aan dat niet voor jou bedoeld is.
Ina schreef: ↑za 03 jul 2021, 09:20 Ik weet wel zeker dat hij het niet tegen jou heeft Cindy.Ja als het inderdaad is tov de mensen die EN niet willen vaccineren (dus niet de mensen die niet mogen en die echt een overwogen keuze gemaakt hebben) EN dan ook nog schoppen tegen de maatregelen ja dan heeft hij gelijk.
Hij heeft het terecht (naar mijn idee) tegen die groep mensen die links om of rechts om niks met Covid te maken willen hebben en die buiten zichzelf, een ander ook gewoon risico laten lopen.
En ja, je hebt gelijk dat er nog te weinig over titeren bekend is, maar dat is op zich ook wel een beetje logisch als er eerst grootschalig gevaccineerd moet worden, dan kunnen ze niet eerst iedereen even testen op eventuele al aanwezige antistoffen (hoe jammer ook)
En ja, ik kan me er alles bij voorstellen dat je baalt van de feestjes op het werk.....en ik zou ook gewoon weigeren.
Tenzij ze 'veilig' gehouden kunnen worden, maar als ik alleen al aan mezelf merk hoe ik gewoon niet meer verkouden ben geweest het afgelopen anderhalfjaar.....dat is alleen al een reden voor mij om die zo genaamde verplichte feestjes op het werk te mijden.
En je zal echt niet de enige zijn die zich er niet fijn bij voelt dus misschien voorzichtig opwerpen tijdens een vergadering.... een goeie die mij zou 'verplichten' te gaan staan borrelen tussen mijn collega's![]()
Lizzy schreef:Ik niet. Want hij heeft het (naar mijn beleving) over dezelfde mensen als ik namelijk die mensen die niks willen. Willen geen corona maatregel, willen geen vaccins, willen helemaal niks. En als je hen dan vraagt hoe we deze pandemie dan wel moeten oplossen, dan komen ze ook met niks. Dus hij heeft het niet tegen jou. En je trekt je (naar mijn mening) iets persoonlijk aan dat niet voor jou bedoeld is.Dat dus. Daar word ik zo moe van.
Lizzy schreef: ↑za 03 jul 2021, 09:03 Ik niet. Want hij heeft het (naar mijn beleving) over dezelfde mensen als ik namelijk die mensen die niks willen. Willen geen corona maatregel, willen geen vaccins, willen helemaal niks. En als je hen dan vraagt hoe we deze pandemie dan wel moeten oplossen, dan komen ze ook met niks. Dus hij heeft het niet tegen jou. En je trekt je (naar mijn mening) iets persoonlijk aan dat niet voor jou bedoeld is.Dat vind ik ook.
Lizzy schreef: ↑za 03 jul 2021, 08:47 Maar heeft ie niet een beetje gelijk? Ik vind het prima dat je je niet wilt laten vaccineren hoor. Maar als je dan ook nog schopt tegen iedere maatregel, dan denk ik ook "wat wil je nou????". Ik word een beetje moe van het gezever en geklaag en gezeik. Mensen die zuchtend een grote slaak van verlichting zuchten dat ze in de supermarkt het mondkapje niet meer op hoeven. Want ook daar gingen ze bijna dood aan. Gaan bij de tandarts in de stoel liggen die al sinds jaar en dag een mondkapje op heeft, dag in dag uit. En ook nog leeft. En dan wel in de supermarkt bij mij ruim binnen anderhalve meter in mijn nek staan te hijgen.Dat is de nagel op de kop.
Weet je wat ik dit afgelopen anderhalf jaar gemerkt heb? Dat ik mensen grote zeikerds vind.