Cindy de Wolf schreef: ↑di 01 jun 2021, 13:18
Ik hoop wel dat jullie mijn verhaal/vraag niet ervaren hebben als zeuren want dat was iig nooit mijn intentie. En ook dat je nu niet mag kiezen begrijp ik echt wel. Vind het alleen meer dan jammer dat ze ook voor de veegrondes (vooralsnog) voet bij stuk blijven houden dat het toegewezen gaat worden.
Ik heb het niet ervaren als zeuren hoor, ik kan me alles voorstellen bij je 'angst' en dien te gevolge, zoektocht naar een mogelijke oplossing.
Wat je geprikt krijgt is geheel afhankelijk van wat de locatie op voorraad heeft.
Als op je oproep Moderna / Pfizer staat, zal je dat krijgen wat er op dat moment geleverd is.
En die leveringen gaan, voor zover ik het begrepen heb, per week, dus is ook niet van te voren te voorspellen wat er op de plank ligt.
Ik heb het idee dat bijv. Janssen lang niet overal geprikt wordt, vandaar dat ik ook niet in de mega grote prikstraat die in mijn achtertuin staan (bij wijze van) terecht kon, maar allen kon kiezen voor plekken verder weg.
Dat terwijl de beide heren hier in huis de week ervoor nog gewoon daar geprikt zijn met Pfizer en mijn collega van een bouwjaar eerder op dezelfde dag als mij een afspraak maakte ook gewoon daar terecht kon voor Pfizer.....maar ik absoluut niet met mijn Janssen.
Het is dus helaas afwachten....ook daar heb je verder geen invloed op.