dinky89 schreef: ↑di 27 apr 2021, 23:14 Bij mijn huidige partner was er niet gelijk verliefdheid klik (waren we toen ook beide niet naar op zoek, leerden elkaar kennen via msn via gemeenschappelijke vriendin) maar wel vriendschap klik die is uitgegroeid naar verliefdheid klik. Inmiddels zijn we zo'n 17 jaar verder en nog altijd gek op elkaar. Kan mij daarom goed voorstellen dat echt daten enorm lastig is wanneer je daar wel direct naar op zoek bent. In dat geval hadden we waarschijnlijk beide nee gezegd na de eerste afspraak. Maar geen enkele klik is natuurlijk wel heel duidelijkIdd, Meneer en ik zijn ook 15 jaar samen, maar ik leerde hem 3 jaar eerder kennen maar moest niets van hem weten.![]()
Ik benijd de daters hier daarom niet en duim dat jullie binnenkort een leuk persoon ontmoeten waar het wel mee klikt![]()
Hij zag mij wel meteen staan en misschien net daarom dat ik er niet van moest weten. Ik was 15, hij 21 en ik vond hem opdringerig. Terwijl hij dat achteraf gezien eigenlijk niet was, wel geïnteresseerd...
Maar goed, ik denk dat je, volwassen als je bent, toch wel op je gevoel mag afgaan. Als volwassene reageer je toch anders dan als tiener.