Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
dinky89 schreef: di 27 apr 2021, 23:14 Bij mijn huidige partner was er niet gelijk verliefdheid klik (waren we toen ook beide niet naar op zoek, leerden elkaar kennen via msn via gemeenschappelijke vriendin) maar wel vriendschap klik die is uitgegroeid naar verliefdheid klik. Inmiddels zijn we zo'n 17 jaar verder en nog altijd gek op elkaar. Kan mij daarom goed voorstellen dat echt daten enorm lastig is wanneer je daar wel direct naar op zoek bent. In dat geval hadden we waarschijnlijk beide nee gezegd na de eerste afspraak. Maar geen enkele klik is natuurlijk wel heel duidelijk ;)
Ik benijd de daters hier daarom niet en duim dat jullie binnenkort een leuk persoon ontmoeten waar het wel mee klikt :-*
Idd, Meneer en ik zijn ook 15 jaar samen, maar ik leerde hem 3 jaar eerder kennen maar moest niets van hem weten.
Hij zag mij wel meteen staan en misschien net daarom dat ik er niet van moest weten. Ik was 15, hij 21 en ik vond hem opdringerig. Terwijl hij dat achteraf gezien eigenlijk niet was, wel geïnteresseerd...

Maar goed, ik denk dat je, volwassen als je bent, toch wel op je gevoel mag afgaan. Als volwassene reageer je toch anders dan als tiener.
Door Siberienne
Ik was 18 en bij mij duurde het ook even - maar meneer was vasthoudend. Ik ben nu 51 ;) .Mijn zus beetje idem verhaal - maar die zijn al langer samen.

Mijn moeder was 16 en moest eerst ook niks van mijn vader hebben maar dat veranderde, ze trouwden toen zij 20 was en zijn 58 jaar samen geweest. Tot mijn vader 2 jaar geleden zowat overleed.

Hmmmm. Lijkt bijna recept voor lange relatie, geen klik bij eerste ontmoeting ;D ;D ;D
Door dinky89
Haha nou bij ons was er dus wel een klik maar dan puur als vrienden (waarbij we beide bij de eerste ontmoeting dus wel hebben gedacht 'die ga ik nooit zoenen' ;D )
Door doranto
Wij hebben elkaar ook via een datingsite leren kennen. De klik was er van zijn kant meteen. Van mijn kant niet veel later ook. Vier maanden later waren we getrouwd, dat is nu 13 jaar geleden. :)
Door eelke
Is er al iemand wakker om een bak sterke koffie te zetten?

Ik was vroeg wakker (al zo'n 2 uur nu eigenlijk) en besloot dat ik nu toch echt eens ga kijken om mijn foto's ergens online op te slaan. En dan van daar uit eens goed uit te zoeken (want dat kan dan op een computer, is handiger) en daarna dan ook nog op een nog aan te schaffen usb stick op te slaan.
Maar het gaat denk ik nogal lang duren, 40 mb aan foto's en video's uploaden ::) eerst uitzoeken en dan uploaden zou eigenlijk handiger zijn. Maar jaaaa :biggrin2:
Door Kim_S
Present :cool:

Mijn foto's staan op een externe harde schijf, maar ik moet al 10 jaar iets doen met die foto's, het komt er maar niet van ::)

Succes dus :biggrin2:
Door eelke
Kim_S schreef: do 29 apr 2021, 06:26 Present :cool:

Mijn foto's staan op een externe harde schijf, maar ik moet al 10 jaar iets doen met die foto's, het komt er maar niet van ::)

Ja, had ik ook al over nagedacht. Maar die kunnen ook stuk gaan, of omkomen bij een brand. Dus ik dacht ik doe ff online, en dan nog een backup op een goedkope usb stick. Voordeel van online is dat ik ze dan ook nog kan openen via een app op mijn telefoon.

Vooralsnog heeft ie het er zwaar mee. Kweet niet of dat de app, of de telefoon, of de wifi is, maar het eerste mapje uploaden lukt niet of het duurt al 20 minuten 'voorbereiden om 361 bestanden te uploaden'.

Oh. Mijn telefoon is nu ineens 'te vol'. En nu wil ie niks meer doen. En nu zegt ie ook nog dat ik geen bestanden kan willen omdat mijn telefoon te vol is. Ja, da's wel een ingewikkelde loop dan hé ;D ik weet weer waarom ik dit steeds uitgesteld had :biggrin2:
Door Kim_S
Klinkt als hoe het hier ook gaat :biggrin2:

Mijn externe harde schijf bevat zo veel foto's dat ik dat nergens voor een normale prijs online kan opslaan ;D
Maar ik wil dus wel fotoboeken maken. Al 10 jaar ::)
Door eelke
Kim_S schreef: do 29 apr 2021, 06:44 Klinkt als hoe het hier ook gaat :biggrin2:

Mijn externe harde schijf bevat zo veel foto's dat ik dat nergens voor een normale prijs online kan opslaan ;D
Ah ja, ik heb alleen telefoonfoto's en filmpjes. Die zijn niet zo groot. Ik doe nu al zo'n 6 jaar met een sdkaartje in mijn telefoon van 30gb. Dus ik 'koop' nu google drive voor 20 euro per jaar. Dan kan ik 200 mb opslaan, da's zat. Ik heb ook besloten dat meer niet hoeft, want dan is het weer zo veel dat je er toch niet doorheen bladert ofzo, dus waarom zou je het dan nog bewaren?
Door Kim_S
eelke schreef: do 29 apr 2021, 06:51 Ah ja, ik heb alleen telefoonfoto's en filmpjes. Die zijn niet zo groot. Ik doe nu al zo'n 6 jaar met een sdkaartje in mijn telefoon van 30gb. Dus ik 'koop' nu google drive voor 20 euro per jaar. Dan kan ik 200 mb opslaan, da's zat. Ik heb ook besloten dat meer niet hoeft, want dan is het weer zo veel dat je er toch niet doorheen bladert ofzo, dus waarom zou je het dan nog bewaren?
Hier ook super veel foto's van de kindertjes. Uitstapjes, feestjes, verjaardagen. Dat moet op de een of andere manier wel bewaard worden voor ze. En stiekem is dat toch best veel na 12 en 8 jaar :biggrin2:
Door Siberienne
Kim_S schreef: do 29 apr 2021, 06:26 Present :cool:

Ja dat heb ik ook maar dan van 15 jaar geloof ik ;D het was wel makkelijk verhuizen alleen zo’n externe harde schijf ...
Door Kim_S
Siberienne schreef: do 29 apr 2021, 07:28 Ja dat heb ik ook maar dan van 15 jaar geloof ik ;D het was wel makkelijk verhuizen alleen zo’n externe harde schijf ...
Ja das waar, scheelt een boel sjouwen ;D
Door Charlie Angel
Kim_S schreef:Klinkt als hoe het hier ook gaat :biggrin2:

Klinkt hetzelfde als hier. Afbeelding
Heeft hier al een hele tijd geduurd voordat wij een mooie fotocollage van onze bruiloft op glas hebben laten maken.
Door sam28
Heeft iemand al koffie?

Ik ben vrij vandaag, hoef niet meer te studeren en vraag me af wat mensen op hun vrije dagen doen. Ik ben al weer 2uur wakker en heb ook al een uur gewandeld.
;D
Door Fenixjuh
Wauw, goed bezig Sam!
Hier nu lekker cappuccino, even kijken en luisteren naar baby in de box :smitten:
Zometeen de vaatwasser en luiers uit de wasmachine halen en dan maar afwachten wat er nog meer kan op een vrije dag ;)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door