Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Gefeliciteerd!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Gefeliciteerd Hanna!
Oké, mijn huis is een chaos en alles staat door elkaar en er is overal stof, maar joh, mijn nieuwe kozijnen zijn toch wel erg mooi
en luxe, vinnik, met kantelkiepfunctie enzo.
Nieuw nadeel; ze isoleren goed dus ik hoor de vogels nog amper
maar dat zal vast lekker slapen, met minder straatgeluid.
Nog 2 dagen verbouwen te gaan.
Nieuw nadeel; ze isoleren goed dus ik hoor de vogels nog amper
Voor de vogels kan je de ramen altijd in kiepstand zetten
maar wel genieten dat je het geluid buiten kan sluiten en je er blij mee bent 
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Wat fijn Eelke!
En als de stof en rommel straks weg is, is het extra genieten
En als de stof en rommel straks weg is, is het extra genieten
-
hannabelgje
- 5-sterren

Van gisteren ook goed? Mijn beide schildpadden waren wakker en hebben dus allebei de strenge winter overleefd. Wat een opluchting.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Heerlijk , bijna,het eind in zichteelke schreef: wo 21 apr 2021, 06:56 Oké, mijn huis is een chaos en alles staat door elkaar en er is overal stof, maar joh, mijn nieuwe kozijnen zijn toch wel erg mooien luxe, vinnik, met kantelkiepfunctie enzo.
Nieuw nadeel; ze isoleren goed dus ik hoor de vogels nog ampermaar dat zal vast lekker slapen, met minder straatgeluid.
Ja hoor, dat is ook goed ;-)hannabelgje schreef: wo 21 apr 2021, 10:02 Van gisteren ook goed? Mijn beide schildpadden waren wakker en hebben dus allebei de strenge winter overleefd. Wat een opluchting.
En wat fijn dat ze beide de winter hebben overleefd
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Gelukkig!hannabelgje schreef: wo 21 apr 2021, 10:02 Van gisteren ook goed? Mijn beide schildpadden waren wakker en hebben dus allebei de strenge winter overleefd. Wat een opluchting.
Het blijft toch spannend..
Ik heb drie reeen gezien, van best dichtbij
Ze keken op door Bella's gepiep en keken me recht aan en aten daarna rustig verder
Ook een konijn, zat direct naast het paadje en hupte weg. Bella zag het niet eens
Zij is zo lachwekkend. Ze heeft wat jachtinstinct maar mist alles wat dichtbij zit of voorbij rent en als ze dan een blaadje ziet waaien is ze ineens helemaal alert
Zojuist gebeld door de cardioloog... Die kwam na mijn onzachte aanraking met de grond weer even in beeld.
Aan de ene kant niet leuk, omdat ik dus moet leren leven met het omvallen zo nu en dan. Maar gelukkig treedt dit alleen op als ik sta en niet als ik zit (auto en motor). Dat scheelt dan weer.
En alle andere testen waren goed. Bloedmeting goed, hartfilmpje goed, hartecho goed...
Al met al dus echt wel een geluksmomentje!
Aan de ene kant niet leuk, omdat ik dus moet leren leven met het omvallen zo nu en dan. Maar gelukkig treedt dit alleen op als ik sta en niet als ik zit (auto en motor). Dat scheelt dan weer.
En alle andere testen waren goed. Bloedmeting goed, hartfilmpje goed, hartecho goed...
-
hannabelgje
- 5-sterren

Toch fijn dat de apk goed was Ronald!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Omvallen is niet fijnRonald schreef:Zojuist gebeld door de cardioloog... Die kwam na mijn onzachte aanraking met de grond weer even in beeld.
Maar gelukkig waren de uitslagen goed en kun je wel lekker met de motor touren
Gelukkig zijn de testen goed!Ronald schreef: do 22 apr 2021, 16:07 Zojuist gebeld door de cardioloog... Die kwam na mijn onzachte aanraking met de grond weer even in beeld.
Heerlijke lunch met 2 vriendinnen gehad, gevolgd door een heerlijke flinke wandeling. Heerlijk om met het mooiere weer zulke dingen weer buiten te kunnen doen. Voelt veilig en was onwijs gezellig.
Daarvoor ook nog heerlijk paard gereden en nu zitten we op onze frietjes te wachten en blijkt een leuk IJslanderevenement gratis te bekijken te zijn (ik had me al voorgenomen een dagpas voor de livestream te kopen) en Engels gesproken.
Daarvoor ook nog heerlijk paard gereden en nu zitten we op onze frietjes te wachten en blijkt een leuk IJslanderevenement gratis te bekijken te zijn (ik had me al voorgenomen een dagpas voor de livestream te kopen) en Engels gesproken.
Na gisteren verwend te zijn met een heerlijk 10-gangendiner (voorbereid door restaurant
) vandaag heerlijk stuk vlees van de BBQ gehad in gezelschap van mijn zusje en onze partners
was genieten en erg gezellig