Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Gefeliciteerd!
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Gefeliciteerd Hanna!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Oké, mijn huis is een chaos en alles staat door elkaar en er is overal stof, maar joh, mijn nieuwe kozijnen zijn toch wel erg mooi :cool: en luxe, vinnik, met kantelkiepfunctie enzo.

Nieuw nadeel; ze isoleren goed dus ik hoor de vogels nog amper :D maar dat zal vast lekker slapen, met minder straatgeluid.

Nog 2 dagen verbouwen te gaan.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Voor de vogels kan je de ramen altijd in kiepstand zetten :cool: maar wel genieten dat je het geluid buiten kan sluiten en je er blij mee bent :)
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Wat fijn Eelke!
En als de stof en rommel straks weg is, is het extra genieten :D
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Van gisteren ook goed? Mijn beide schildpadden waren wakker en hebben dus allebei de strenge winter overleefd. Wat een opluchting.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

eelke schreef: wo 21 apr 2021, 06:56 Oké, mijn huis is een chaos en alles staat door elkaar en er is overal stof, maar joh, mijn nieuwe kozijnen zijn toch wel erg mooi :cool: en luxe, vinnik, met kantelkiepfunctie enzo.

Nieuw nadeel; ze isoleren goed dus ik hoor de vogels nog amper :D maar dat zal vast lekker slapen, met minder straatgeluid.

Nog 2 dagen verbouwen te gaan.
Heerlijk , bijna,het eind in zicht
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

hannabelgje schreef: wo 21 apr 2021, 10:02 Van gisteren ook goed? Mijn beide schildpadden waren wakker en hebben dus allebei de strenge winter overleefd. Wat een opluchting.

Ja hoor, dat is ook goed ;-)
En wat fijn dat ze beide de winter hebben overleefd :cool:
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

hannabelgje schreef: wo 21 apr 2021, 10:02 Van gisteren ook goed? Mijn beide schildpadden waren wakker en hebben dus allebei de strenge winter overleefd. Wat een opluchting.

Gelukkig!
Het blijft toch spannend..

Ik heb drie reeen gezien, van best dichtbij :D
Ze keken op door Bella's gepiep en keken me recht aan en aten daarna rustig verder :)

Ook een konijn, zat direct naast het paadje en hupte weg. Bella zag het niet eens ::)
Zij is zo lachwekkend. Ze heeft wat jachtinstinct maar mist alles wat dichtbij zit of voorbij rent en als ze dan een blaadje ziet waaien is ze ineens helemaal alert :cool:
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Zojuist gebeld door de cardioloog... Die kwam na mijn onzachte aanraking met de grond weer even in beeld.

Aan de ene kant niet leuk, omdat ik dus moet leren leven met het omvallen zo nu en dan. Maar gelukkig treedt dit alleen op als ik sta en niet als ik zit (auto en motor). Dat scheelt dan weer.
En alle andere testen waren goed. Bloedmeting goed, hartfilmpje goed, hartecho goed...

Al met al dus echt wel een geluksmomentje!
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Toch fijn dat de apk goed was Ronald!

Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Ronald schreef:Zojuist gebeld door de cardioloog... Die kwam na mijn onzachte aanraking met de grond weer even in beeld.

Aan de ene kant niet leuk, omdat ik dus moet leren leven met het omvallen zo nu en dan. Maar gelukkig treedt dit alleen op als ik sta en niet als ik zit (auto en motor). Dat scheelt dan weer.
En alle andere testen waren goed. Bloedmeting goed, hartfilmpje goed, hartecho goed...

Omvallen is niet fijn :-\
Maar gelukkig waren de uitslagen goed en kun je wel lekker met de motor touren :)
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Ronald schreef: do 22 apr 2021, 16:07 Zojuist gebeld door de cardioloog... Die kwam na mijn onzachte aanraking met de grond weer even in beeld.

Gelukkig zijn de testen goed!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Heerlijke lunch met 2 vriendinnen gehad, gevolgd door een heerlijke flinke wandeling. Heerlijk om met het mooiere weer zulke dingen weer buiten te kunnen doen. Voelt veilig en was onwijs gezellig.

Daarvoor ook nog heerlijk paard gereden en nu zitten we op onze frietjes te wachten en blijkt een leuk IJslanderevenement gratis te bekijken te zijn (ik had me al voorgenomen een dagpas voor de livestream te kopen) en Engels gesproken.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Na gisteren verwend te zijn met een heerlijk 10-gangendiner (voorbereid door restaurant :D ) vandaag heerlijk stuk vlees van de BBQ gehad in gezelschap van mijn zusje en onze partners :cool: was genieten en erg gezellig

Plaats reactie