Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Basil schreef: vr 09 apr 2021, 15:24 Nee hoor je hebt niks gemist, heb haar niet voorgesteld.
>:(

Dat staat toch heel duidelijk in de Barfplaatsregels: "Pups en nieuwe honden dienen per omgaande te worden voorgesteld in de bar, met minstens tien foto's erbij."

:P :biggrin2:
Door Lizzy
Erna schreef: vr 09 apr 2021, 15:57 Sjoerd is inmiddels geland op plaats van bestemming.

Lieve Liz en Leo ...ontzettend veel plezier en geluk met Sjoerd!
Dikke kussen van ons!
Hele dikke kussen terug Erna, Luc en Janine!!!

Oh My God, wat is ie leuk lief schattig fantastisch te-gek :smitten:

Helemaal verliefd zijn we :smitten:

Hij heeft kennis gemaakt met de meisjes. Biscuit vindt er vooralsnog geen reet aan hahaha. Fritzi weet het nog niet zo. Hij heeft gedronken en gegeten (honger als een paard!) en was zo moe, we hebben hem het in de bench gelegd en hij is als een blok in slaap gevallen.
Sjoerd thuis.jpg
Sjoerd thuis.jpg (232.19 KiB) 1022 keer bekeken
We hebben zo'n heerlijk huge puppy pakket mee gekregen, het lijkt hier wel een honden-paradijs. De meisjes zitten te azen op zijn speeltjes ;D ;D ;D . Ze hebben van mij daarnet een nieuw speeltje gekregen en snackjes. In de hoop dat ze denken dat de komst van Sjoerd heel leuk is hahaha.

Hij is zo stoer joh. Heeft al lekker door de tuin gehobbeld, hij probeerde al het trappetje op te komen dus we hebben hem op de loopplank gezet en die rende hij met gemak op en af, of ie nooit anders gedaan heeft!

Ik ga ff gauw naar hem kijken :smitten: . Je moet er van genieten he, als ze liggen te slapen :biggrin2:

Oh en Leo? Die is zo groos als een aap met zijn kerel. Blij weer een vent in huis te hebben :biggrin2:
Door Ina
Kijk aan.....wat ligt daar een tevreden dikkertje dap te slapen :smitten:

Van harte met jullie knappe vent, hopelijk gaan de dames snel vallen voor zijn looks en huppelen ze binnen no time samen de loopplank op en af ;)
Lizzy schreef: vr 09 apr 2021, 16:19 Hele dikke kussen terug Erna, Luc en Janine!!!

Oh My God, wat is ie leuk lief schattig fantastisch te-gek :smitten:

Helemaal verliefd zijn we :smitten:

Hij heeft kennis gemaakt met de meisjes. Biscuit vindt er vooralsnog geen reet aan hahaha. Fritzi weet het nog niet zo. Hij heeft gedronken en gegeten (honger als een paard!) en was zo moe, we hebben hem het in de bench gelegd en hij is als een blok in slaap gevallen.

Sjoerd thuis.jpg

We hebben zo'n heerlijk huge puppy pakket mee gekregen, het lijkt hier wel een honden-paradijs. De meisjes zitten te azen op zijn speeltjes ;D ;D ;D . Ze hebben van mij daarnet een nieuw speeltje gekregen en snackjes. In de hoop dat ze denken dat de komst van Sjoerd heel leuk is hahaha.

Hij is zo stoer joh. Heeft al lekker door de tuin gehobbeld, hij probeerde al het trappetje op te komen dus we hebben hem op de loopplank gezet en die rende hij met gemak op en af, of ie nooit anders gedaan heeft!

Ik ga ff gauw naar hem kijken :smitten: . Je moet er van genieten he, als ze liggen te slapen :biggrin2:

Oh en Leo? Die is zo groos als een aap met zijn kerel. Blij weer een vent in huis te hebben :biggrin2:
Heb je ook informatie meegekregen over rauw voeren, en een puppypakketje met kvv? :biggrin2:

Wat een lekker kereltje! Heerlijk dat ie al zo ondernemend door de tuin struint! Veel liefde plezier geluk en gezondheid gewenst met 't ventje (en de dames natuurlijk)! :-*
Anne in Zweden schreef: Heb je ook informatie meegekregen over rauw voeren, en een puppypakketje met kvv? :biggrin2:

Wat een lekker kereltje! Heerlijk dat ie al zo ondernemend door de tuin struint! Veel liefde plezier geluk en gezondheid gewenst met 't ventje (en de dames natuurlijk)! :-*
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding ik ga stuk hier.
Wat is hij nog klein!!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Kim_S
Wat een leuk boekje, nog nooit gezien :P
(O wacht, ik heb al jaaaaaaren een gesigneerd exemplaar in de kast staan ;D )

Wat heerlijk dat hij thuis is!!
En wat fijn dat je foto’s plaatst :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door