Inge en Bono schreef: ↑vr 09 apr 2021, 14:42![]()
Als ze dit:
in 1 nacht kan, kan ze toch zeker wel over -1,5 uur online zijn![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Inge en Bono schreef: ↑vr 09 apr 2021, 14:42![]()
Als ze dit:
in 1 nacht kan, kan ze toch zeker wel over -1,5 uur online zijn![]()
Anne in Zweden schreef: ↑vr 09 apr 2021, 13:43 Heu? Heb ik iets gemist?Nee hoor je hebt niks gemist, heb haar niet voorgesteld.![]()
Erna schreef: ↑vr 09 apr 2021, 15:57 Sjoerd is inmiddels geland op plaats van bestemming.Hele dikke kussen terug Erna, Luc en Janine!!!
Lieve Liz en Leo ...ontzettend veel plezier en geluk met Sjoerd!
Dikke kussen van ons!
Lizzy schreef: ↑vr 09 apr 2021, 16:19 Hele dikke kussen terug Erna, Luc en Janine!!!Heb je ook informatie meegekregen over rauw voeren, en een puppypakketje met kvv?
Oh My God, wat is ie leuk lief schattig fantastisch te-gek
Helemaal verliefd zijn we
Hij heeft kennis gemaakt met de meisjes. Biscuit vindt er vooralsnog geen reet aan hahaha. Fritzi weet het nog niet zo. Hij heeft gedronken en gegeten (honger als een paard!) en was zo moe, we hebben hem het in de bench gelegd en hij is als een blok in slaap gevallen.
Sjoerd thuis.jpg
We hebben zo'n heerlijk huge puppy pakket mee gekregen, het lijkt hier wel een honden-paradijs. De meisjes zitten te azen op zijn speeltjes![]()
![]()
. Ze hebben van mij daarnet een nieuw speeltje gekregen en snackjes. In de hoop dat ze denken dat de komst van Sjoerd heel leuk is hahaha.
Hij is zo stoer joh. Heeft al lekker door de tuin gehobbeld, hij probeerde al het trappetje op te komen dus we hebben hem op de loopplank gezet en die rende hij met gemak op en af, of ie nooit anders gedaan heeft!
Ik ga ff gauw naar hem kijken. Je moet er van genieten he, als ze liggen te slapen
![]()
Oh en Leo? Die is zo groos als een aap met zijn kerel. Blij weer een vent in huis te hebben![]()
Anne in Zweden schreef: Heb je ook informatie meegekregen over rauw voeren, en een puppypakketje met kvv?![]()
Wat een lekker kereltje! Heerlijk dat ie al zo ondernemend door de tuin struint! Veel liefde plezier geluk en gezondheid gewenst met 't ventje (en de dames natuurlijk)!