Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Corona vaccin, ja of nee?

Ja, zeker weten
39
40%
Nee, zeker weten van niet
22
23%
Ik weet het nog niet
31
32%
Anders, namelijk
5
5%
Siberienne schreef: di 23 mar 2021, 19:54 Ik moet ineens denken aan vroeger, dat mijn moeder zei ‘ja je mag nog even buitenspelen maar wel voor het donker thuis zijn’. Zou de overheid zijn burgers nou echt als een stel kleine kinderen zien???
Tja, er lijkt toch een flink deel te zijn dat zich als klein kind gedraagd...
rosmin schreef: wo 24 mar 2021, 11:42 Er komt weer wat naar ons (hoge noorden) toe
https://www.dvhn.nl/extra/75-en-76-jari ... 33504.html
Helpt ons nog niet echt, mijn lief moet dan toch nog tot eind april wachten. Volgende week eerst met de cardioloog bespreken hoe het moet met de vaccinatie.
En voor mij gebeurt het helemaal nog niet. Als door het hele land de jaren '56 en '57 zijn geprikt beginnen ze met de volgende (mijn) groep weer in Zeeland dus eer dat ik aan de beurt ben..........
Tibbies schreef: wo 24 mar 2021, 13:50 Tanna, ik begrijp dat nu ook de partners tegelijk gefaccineerd kunnen worden.
Dank je wel voor je oplettendheid! :-*

Ik had me net zitten verbazen over dit stukje in een artikel, maar ik trek dezelfde conclusie als jij :

Half april zijn 70- tot 74-jarigen aan de beurt en eind april mensen van 65 tot 69. Ook hun partners mogen zich laten vaccineren.
koekje schreef: wo 24 mar 2021, 20:25 Hadden we het hier nou over de blauwe tijger?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_Blauwe_Tijger
Ik vind het verpakte propaganda. Zelfs de genoemde schrijvers zijn aan FvD te linken.
Klopt, ik weiger filmpjes van hun te kijken via YouTube aangezien ik hun kas niet wil spekken, net als dat ik niet klik op Lange Frans of meer van dat soort grapjassen.
Een groot verdienmodel voor hun zonder dat de kijkers dat vaak weten.

Maar de Blauwe Tijger is momenteel vooral hot omdat ze de 'andere kant' van Corona(beleid) laten horen...., het oa FvD geluid.
koekje schreef: wo 24 mar 2021, 20:25 Hadden we het hier nou over de blauwe tijger?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_Blauwe_Tijger
Ik vind het verpakte propaganda. Zelfs de genoemde schrijvers zijn aan FvD te linken.
Ik zocht naar het de website die het best het hele interview had uitgewerkt (omdat ik wel de verwachting had dat daar helemaal vrijwel niemand naar zou willen kijken) en dat was toevallig deze website, de blauwe tijger. Weet verder niks van die gasten, maar ze hebben het interview wel het best en volledig weergegeven. En het ging mij om de inhoud van het interview met Geert.
src_esther schreef: do 25 mar 2021, 00:48 Je hebt gelijk. Maar als je het uitspreekt klinkt het niet anders toch? Ofwel?
Hier wel. Ik word daar beetje simpel van, in Noorwegen spreken ze de d meestal niet uit, soms wel en dat geldt ook voor de t. En als er dt staat spreek je de t-klank wel uit, maar bij alleen d niet en zo zijn er nog wat regels. En ik doe het nog steeds fout :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door