Hier heel de middag kokend water aan gehad. Ze hoest nu niet meer. Geen idee wat het geweest is. Misschien irritatie ergens van.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: ↑ma 15 mar 2021, 20:39 Hier heel de middag kokend water aan gehad. Ze hoest nu niet meer. Geen idee wat het geweest is. Misschien irritatie ergens van.Nou, gelukkig. Fijn dat dit geholpen heeft!
hannabelgje schreef:Hier heel de middag kokend water aan gehad. Ze hoest nu niet meer. Geen idee wat het geweest is. Misschien irritatie ergens van.Fijn!
Ronald schreef: ↑di 23 mar 2021, 17:12 Shit...O bleh, Ronald! En je had neem ik aan geen liter Berenburg achter de kiezen? Een hartinfarct zal het wel niet geweest zijn, dan zit je na een minuut niet weer rechtop, maar angstaanjagend is zo'n ervaring wel.
Buurman roept me, ik steek de straat over. Halverwege de straat kan ik het spoor niet meer recht houden, alsof ik een liter berenburg achter de kiezen heb. En flats... tegen de vlakte. Dat zijn geen leuke dingen.
Na een minuutje of wat ging het wel weer.
Direct door naar de huisarts en donderdag moet ik naar het ziekenhuis om een holterkastje op te halen. Daarmee kan dan mijn hartslag gemonitord worden. En als het weer optreedt, direct 112 bellen, meneer!
Pfff... het kan ook nooit eens normaal hier...![]()