Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Hier heel de middag kokend water aan gehad. Ze hoest nu niet meer. Geen idee wat het geweest is. Misschien irritatie ergens van.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Ronald
hannabelgje schreef: ma 15 mar 2021, 20:39 Hier heel de middag kokend water aan gehad. Ze hoest nu niet meer. Geen idee wat het geweest is. Misschien irritatie ergens van.

Nou, gelukkig. Fijn dat dit geholpen heeft!
Door Kaio
hannabelgje schreef:Hier heel de middag kokend water aan gehad. Ze hoest nu niet meer. Geen idee wat het geweest is. Misschien irritatie ergens van.

Fijn!

Hier maar pijnstillertje minder, en eh wel weer een normale redelijke wandeling (wel aangelijnd, goh is volgens mij voor het eerst een hele wandeling aan de lijn ;D ) .
Want eh Terror Tinus moet echt ook lichamelijk zijn energie kwijt. Want alles was hier tot trampoline of boksbal of bijtrol gebombardeerd. En die 2 anderen konden zijn bloed wel drinken onderhand. Nu is ie in ieder geval weer een beetje voldaan.
Maar goed gaat wel ook goed met zijn poot gelukkig.
Oja en hij heeft zijn stroomdraad akefietje van vorige week helaas in het algemeen met paarden gegeneraliseerd. Dat wordt nog wat hier, wel voldoende oefenmateriaal ::)
Door CindyMayella
Mag zo (weer) een extra dienst draaien tot 22 uur..... vorige week ook al 2 extra (mn ingeroosterde dag is daarom wel geschrapt)... had nee kunnen zeggen, maar ik was de laatste hoop ;) .... zag van de week mn urenlijst van februari: bijna 49 overuren die door de corona niet uitbetaald worden en nu er 8 uur bij..... deze maand wel al 20 uur minder ingeroosterd, dus nog 37 extra vrije uren; benieuwd hoe mn rooster er in april uitziet :) ......
Door Fenixjuh
Ik heb een nieuw nichtje!! :D :smitten:

Dat hoort niet in het klaagtopic, maar klein leed:
Aislinn en haar nichtje schelen 6 weken, we zouden op kraambezoek gaan, maar er was hier van de week een vriend iets afgeven, en zijn schoonzusje is besmet met corona.... ::)
Dan gaat kraamvisite niet door, ondanks dat we (nog) geen risico zouden vormen volgens de richtlijn.... ::) :-\
Wij zijn met onze 7-weken baby nog voorzichtig, dus met een 1-week oude baby maar geen risico nemen ondanks dat er best nog stappen tussen zitten....
We wachten op het einde van de quarantaine van die vriend, die kan/mag donderdag getest (na 5 dagen), en dan hopelijk volgende week 2 baby's bij elkaar ;) :D
Door hannabelgje
Al twee dgn misselijk en beetje duizelig vanwege mijn ab kuur voor een blaasontsteking die ik blijkbaar al een een half jaar heb, blij dat morgen de laatste dag is. Vieze rommel is het.

Door pike
Morgen moet ik met Duc op controle bij Paul Mandigers. Heeft die mafketel van een hond dus over de poep liggen rollen. Stinkt hij een uur in de wind. En ik heb absoluut geen puf om die hond nog even snel in bad te stoppen, om vervolgens ook nog de douche te moeten schrobben. Dus nou heb ik hem ingespoten met een hondenlotion en uitgeborsteld. Nou stinkt hij nog erger dan voorheen :-X ;D wat een vieze lucht stoppen ze in zo'n flesje. :puke:
Door Ronald
Shit...

Buurman roept me, ik steek de straat over. Halverwege de straat kan ik het spoor niet meer recht houden, alsof ik een liter berenburg achter de kiezen heb. En flats... tegen de vlakte. Dat zijn geen leuke dingen.
Na een minuutje of wat ging het wel weer.
Direct door naar de huisarts en donderdag moet ik naar het ziekenhuis om een holterkastje op te halen. Daarmee kan dan mijn hartslag gemonitord worden. En als het weer optreedt, direct 112 bellen, meneer!

Pfff... het kan ook nooit eens normaal hier... :(
Door Ina
Oww shit Ronald, dat is wel heel erg schrikken zeg :-[
Laten we hopen dat dat 1 malig is geweest en je die 112 nooit nodig gaat hebben....veel sterkte
Door Anne in Zweden
Ronald schreef: di 23 mar 2021, 17:12 Shit...

Buurman roept me, ik steek de straat over. Halverwege de straat kan ik het spoor niet meer recht houden, alsof ik een liter berenburg achter de kiezen heb. En flats... tegen de vlakte. Dat zijn geen leuke dingen.
Na een minuutje of wat ging het wel weer.
Direct door naar de huisarts en donderdag moet ik naar het ziekenhuis om een holterkastje op te halen. Daarmee kan dan mijn hartslag gemonitord worden. En als het weer optreedt, direct 112 bellen, meneer!

Pfff... het kan ook nooit eens normaal hier... :(
O bleh, Ronald! En je had neem ik aan geen liter Berenburg achter de kiezen? Een hartinfarct zal het wel niet geweest zijn, dan zit je na een minuut niet weer rechtop, maar angstaanjagend is zo'n ervaring wel.

Misschien maar een glaasje Berenburg nemen om over de schrik heen te komen? :sofa:

Sterkte! :-*
Door Fenixjuh
@ HannaBelgje laat je wel controleren of het na de AB ook weg is? Zou zonde zijn als je je zo beroerd voelt, en over een maand weer hetzelfde hebt... Beterschap!

@ Pike, hoe is het gegaan? Mag je nog terugkomen of moest iedereen niezen en zit nou de praktijk in quarantaine?

@ Ronald: Pas je op! Doe voorlopig maar goed rustig aan hoor.... Gaat het wel met je werk? Je was net een nieuwe klus begonnen toch?
Door Eef+Stippels
Met Bella bij de da geweest omdat ze niet lekker liep: waarschijnlijk een gescheurde kruisband :-\
Alsof ze al niet genoeg heeft meegemaakt :-X

@Pike; hoe is het bij Mandigers gegaan?

@Hanna; jeetje een half jaar blaasontsteking :( Hopelijk ben je er nu vanaf!

@Ronald; bah wat schrikken!
:bigarmhug:
Door Kaela
Zeg mensen, dit is niet de afspraak!

Beterschap Ronald, Hanna, Bella en Duc!

Al ben ik ondanks alle slechte berichten toch wel benieuwd naar wat Mandigers van Duc zijn parfummetje vond ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door