Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑za 20 mar 2021, 11:05 Ik heb mezelf een verjaardagscadeautje gegeven : een brei pakket voor een Noorse trui gekocht. Lekker om wat te doen te hebben. Ben benieuwd of het me lukt - en wanneer het komt want dat weet je hier nooit.Lang geleden liepen we ergen in Denemarken in een drukke winkelstraat. Over de hoofden heen zag ik op een gevel met grote letters het woord Strikke staan. Ik zeg tegen meneer ik ga daar even kijken en vroet mij een weg door de massa. Zegt hij later: hoe wist je nou dat ze daar breigaren verkochten? Nou, er stond Strikke op de gevel en in het Maastrichts betekent dat breien
De site waar ik het besteld heb heet ‘Strikkemekka’ Strikke is breien, ik vind het wel een leuke naam.
Verder willen we graag nog een paar schapenvachten voor op de tuinstoelen maar ik weet niet zo goed waar ik op moet letten? Tips iemand? Er is een website met kortharige, langharige, allerlei kleuren en of uit Zweden of uit IJsland.. (dit is de site waar nogal wat aanbiedingen zijn https://ulltullogtroll.no/butikk/sauesk ... -saueskinn )
Charlie Angel schreef: ↑za 20 mar 2021, 16:50 Ze zijn echt heel leuk, vind die lichte helemaal te leuk!!broer (links) en zus genieten van de zon
Mandarijn schreef:Ahhhh kijk toch, zo lief!. broer (links) en zus genieten van de zon
Siberienne schreef: ↑za 20 mar 2021, 11:05 Ik heb mezelf een verjaardagscadeautje gegeven : een brei pakket voor een Noorse trui gekocht. Lekker om wat te doen te hebben. Ben benieuwd of het me lukt - en wanneer het komt want dat weet je hier nooit.Haha, grappig woord - Sau is Duits voor 'zeug'. Denk niet dat dat lekker zit, een zeugenvel.
De site waar ik het besteld heb heet ‘Strikkemekka’ Strikke is breien, ik vind het wel een leuke naam.
Verder willen we graag nog een paar schapenvachten voor op de tuinstoelen maar ik weet niet zo goed waar ik op moet letten? Tips iemand? Er is een website met kortharige, langharige, allerlei kleuren en of uit Zweden of uit IJsland.. (dit is de site waar nogal wat aanbiedingen zijn https://ulltullogtroll.no/butikk/sauesk ... ]saueskinn [/b])
Anne in Zweden schreef: ↑zo 21 mar 2021, 17:49 Haha, grappig woord - Sau is Duits voor 'zeug'. Denk niet dat dat lekker zit, een zeugenvel.Zeg dat niet te hard![]()
Anne in Zweden schreef: ↑ma 22 mar 2021, 14:32![]()
![]()
![]()
Die Eier legende Wollmilchsau wordt steeds meer werkelijkheid!![]()