Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
Ina schreef: wo 17 mar 2021, 13:09 Wat heerlijk Mandarijn.....nog meer huppelend grut voor de foto's :D
Maak er maar stuiterend grut van. Van de 20 foto's zijn er 2 niet wazig
Door Ina
Mandarijn schreef: wo 17 mar 2021, 13:10 Maak er maar stuiterend grut van. Van de 20 foto's zijn er 2 niet wazig
Ja maar je moet ook gewoon filmen....ietsjes meer kans op 'hier en daar' een goed shot (en leuk voor de aanschouwers :biggrin2: )

Gaan jullie nog meer stuiterdestuiters verwachten of is het konijnenhok vol ;)
Door Mandarijn
Ina schreef: wo 17 mar 2021, 13:16 Ja maar je moet ook gewoon filmen....ietsjes meer kans op 'hier en daar' een goed shot (en leuk voor de aanschouwers :biggrin2: )

Gaan jullie nog meer stuiterdestuiters verwachten of is het konijnenhok vol ;)
Er waren 3 vd 6 dames zwanger. Dus dit was de laatste.
Door Mandarijn
Het wordt dit jaar geen hakkiezakkiewegzakkie voor de bokjes. We gaan over 2 maanden de dames in 1 wei plaatsen en de 4 bokjes gaan naar de andere wei en dat wordt de bokkengroep.

We hebben nl 2 locaties waar we geiten hebben staan. 1 kleine bij een molen met een stal (Daar komen de bokken). Groot genoeg voor 5 geiten. En een grote locatie waar we een stenengebouw hebben en 2 weien, duivenrennen, eendenren met vijver. Daar komen de dames.
Door Lizzy
Mandarijn schreef: wo 17 mar 2021, 13:20 Het wordt dit jaar geen hakkiezakkiewegzakkie voor de bokjes. We gaan over 2 maanden de dames in 1 wei plaatsen en de 4 bokjes gaan naar de andere wei en dat wordt de bokkengroep.

We hebben nl 2 locaties waar we geiten hebben staan. 1 kleine bij een molen met een stal (Daar komen de bokken). Groot genoeg voor 5 geiten. En een grote locatie waar we een stenengebouw hebben en 2 weien, duivenrennen, eendenren met vijver. Daar komen de dames.
Wat een schattige foto's weer :smitten:

Wat is een bokkengroep? Ja, bokjes bij elkaar maar bedoel je dat deze bok mogen zijn en blijven en een lang(er) leven beschoren zijn?
Door Mandarijn
Lizzy schreef: vr 19 mar 2021, 17:08 Wat een schattige foto's weer :smitten:

Wat is een bokkengroep? Ja, bokjes bij elkaar maar bedoel je dat deze bok mogen zijn en blijven en een lang(er) leven beschoren zijn?
Ja de bokken mogen blijven en worden een groepje. Mocht er in de loop van tijd iemand komen die geiten wil voor in de boomgaard of voor het gras te kortwieken om een bedrijf, dan gaan ze weg. Zo hebben we al verschillende bokken kunnen onderbrengen. We brengen ze eigenlijk niet weg voor de slacht.
Door Inge en Bono
De meneer is jarig, 50 wordt hij vandaag. Stom in deze tijd, je wil het toch vieren.... We zijn niet zo verjaardaggerig, maar 50 is toch bijzonder....
Ik had 2 Abrahammen gemaakt: 1 voor thuis en 1 voor aan de zaak. Lieve berichtjes, telefoontjes, appjes, zijn ouders zijn op afstand op visite geweest, kaartjes van lieve vrienden, mijn ouders hebben een cadeautje gestuurd. Hij voelt zich echt jarig, gelukkig. Maar ik vind het wel echt heel jammer dat we het niet uitgebreid kunnen vieren :-[
(En tegelijkertijd vind ik dat ik niet mag zeuren :-[ )
Door sam28
Op mijn werk hebben we besloten dat als je een verjaardag niet kunt vieren hij niet telt. Dusss, je meneer wordt volgend jaar pas 50. :)

(en gefeliciteerd en natuurlijk mag je klagen, zoveel je wilt!! Het is gewoon ruk dat je een mijlpaal niet kunt vieren zoals je zou willen.)
Door Eef+Stippels
Inge en Bono schreef: vr 19 mar 2021, 20:04 De meneer is jarig, 50 wordt hij vandaag. Stom in deze tijd, je wil het toch vieren.... We zijn niet zo verjaardaggerig, maar 50 is toch bijzonder....
Ik had 2 Abrahammen gemaakt: 1 voor thuis en 1 voor aan de zaak. Lieve berichtjes, telefoontjes, appjes, zijn ouders zijn op afstand op visite geweest, kaartjes van lieve vrienden, mijn ouders hebben een cadeautje gestuurd. Hij voelt zich echt jarig, gelukkig. Maar ik vind het wel echt heel jammer dat we het niet uitgebreid kunnen vieren :-[
Gefeliciteerd!
Natuurlijk mag je 'zeuren'! :-*
Al die beperkingen op ons geluk zijn gewoon rot.
:bigarmhug:
Door Inge en Bono
sam28 schreef: vr 19 mar 2021, 20:20 Op mijn werk hebben we besloten dat als je een verjaardag niet kunt vieren hij niet telt. Dusss, je meneer wordt volgend jaar pas 50. :)

(en gefeliciteerd en natuurlijk mag je klagen, zoveel je wilt!! Het is gewoon ruk dat je een mijlpaal niet kunt vieren zoals je zou willen.)
Snotverdraaid, moet ik die poppen volgend jaar weer neerzetten ;D
Dank je wel! :-*
Eef+Stippels schreef: Gefeliciteerd!
Natuurlijk mag je 'zeuren'! :-*
Al die beperkingen op ons geluk zijn gewoon rot.
:bigarmhug:
Dank je wel! :-*
Ja, het is kak, we gaan het vast nog inhalen over een tijd
Door Siberienne
Inge en Bono schreef: vr 19 mar 2021, 20:04 De meneer is jarig, 50 wordt hij vandaag. Stom in deze tijd, je wil het toch vieren.... We zijn niet zo verjaardaggerig, maar 50 is toch bijzonder....
Ik werd vorig jaar 50, mijn moeder 80, mijn zwager 60, mijn nichtje 21 en mijn neef 25 maar al die feestjes hebben we nog tegoed :-X
Net als ons ‘afscheidsfeestje’ voor de emigratie :biggrin2:

Dus ja, ik snap je wel, het is ook niet leuk....
(Ik ben volgende week jarig en dat wordt vrees ik ook heel karig :-X ) maar volgens de berekeningen van Sam blijf ik dus onder de 50 voorlopig, dat is dan wel weer mooi :biggrin2:
Door dinky89
Toch gefeliciteerd met je meneer Inge!
Zo wordt hier de opa van meneer over twee weken 100 maar ook dat kan niet groots gevierd worden terwijl aantal jaar terug de 100 halen zijn grote doel in het leven nog was. Helaas is hij dusdanig fragiel geworden hat afgelopen jaar dat we dat volgend jaar niet verwachten in te halen :-\

Hier inmiddels besmet door meneer met het Lego virus vrees ik. Had eerder al een keer Hedwig gekocht en heb nu de middeleeuwse blacksmith gekocht waarbij ik twee setjes cadeau kreeg. Vanmiddag maar even het setje met de paashaas bouwen in het kader van Pasen :biggrin2:
Door Siberienne
Ik heb mezelf een verjaardagscadeautje gegeven : een brei pakket voor een Noorse trui gekocht. Lekker om wat te doen te hebben. Ben benieuwd of het me lukt - en wanneer het komt want dat weet je hier nooit.

De site waar ik het besteld heb heet ‘Strikkemekka’ Strikke is breien, ik vind het wel een leuke naam.
Verder willen we graag nog een paar schapenvachten voor op de tuinstoelen maar ik weet niet zo goed waar ik op moet letten? Tips iemand? Er is een website met kortharige, langharige, allerlei kleuren en of uit Zweden of uit IJsland.. (dit is de site waar nogal wat aanbiedingen zijn https://ulltullogtroll.no/butikk/sauesk ... -saueskinn )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door