Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mandarijn schreef: ↑wo 17 mar 2021, 13:10 Maak er maar stuiterend grut van. Van de 20 foto's zijn er 2 niet wazigJa maar je moet ook gewoon filmen....ietsjes meer kans op 'hier en daar' een goed shot (en leuk voor de aanschouwers
Mandarijn schreef: ↑wo 17 mar 2021, 13:20 Het wordt dit jaar geen hakkiezakkiewegzakkie voor de bokjes. We gaan over 2 maanden de dames in 1 wei plaatsen en de 4 bokjes gaan naar de andere wei en dat wordt de bokkengroep.Wat een schattige foto's weer
We hebben nl 2 locaties waar we geiten hebben staan. 1 kleine bij een molen met een stal (Daar komen de bokken). Groot genoeg voor 5 geiten. En een grote locatie waar we een stenengebouw hebben en 2 weien, duivenrennen, eendenren met vijver. Daar komen de dames.
Lizzy schreef: ↑vr 19 mar 2021, 17:08 Wat een schattige foto's weerJa de bokken mogen blijven en worden een groepje. Mocht er in de loop van tijd iemand komen die geiten wil voor in de boomgaard of voor het gras te kortwieken om een bedrijf, dan gaan ze weg. Zo hebben we al verschillende bokken kunnen onderbrengen. We brengen ze eigenlijk niet weg voor de slacht.
Wat is een bokkengroep? Ja, bokjes bij elkaar maar bedoel je dat deze bok mogen zijn en blijven en een lang(er) leven beschoren zijn?
Inge en Bono schreef: ↑vr 19 mar 2021, 20:04 De meneer is jarig, 50 wordt hij vandaag. Stom in deze tijd, je wil het toch vieren.... We zijn niet zo verjaardaggerig, maar 50 is toch bijzonder....Gefeliciteerd!
Ik had 2 Abrahammen gemaakt: 1 voor thuis en 1 voor aan de zaak. Lieve berichtjes, telefoontjes, appjes, zijn ouders zijn op afstand op visite geweest, kaartjes van lieve vrienden, mijn ouders hebben een cadeautje gestuurd. Hij voelt zich echt jarig, gelukkig. Maar ik vind het wel echt heel jammer dat we het niet uitgebreid kunnen vieren![]()
(En tegelijkertijd vind ik dat ik niet mag zeuren)
sam28 schreef: ↑vr 19 mar 2021, 20:20 Op mijn werk hebben we besloten dat als je een verjaardag niet kunt vieren hij niet telt. Dusss, je meneer wordt volgend jaar pas 50.Snotverdraaid, moet ik die poppen volgend jaar weer neerzetten![]()
(en gefeliciteerd en natuurlijk mag je klagen, zoveel je wilt!! Het is gewoon ruk dat je een mijlpaal niet kunt vieren zoals je zou willen.)
Eef+Stippels schreef: Gefeliciteerd!Dank je wel!
Natuurlijk mag je 'zeuren'!![]()
Al die beperkingen op ons geluk zijn gewoon rot.
![]()
Inge en Bono schreef: ↑vr 19 mar 2021, 20:04 De meneer is jarig, 50 wordt hij vandaag. Stom in deze tijd, je wil het toch vieren.... We zijn niet zo verjaardaggerig, maar 50 is toch bijzonder....Ik werd vorig jaar 50, mijn moeder 80, mijn zwager 60, mijn nichtje 21 en mijn neef 25 maar al die feestjes hebben we nog tegoed
Ik had 2 Abrahammen gemaakt: 1 voor thuis en 1 voor aan de zaak. Lieve berichtjes, telefoontjes, appjes, zijn ouders zijn op afstand op visite geweest, kaartjes van lieve vrienden, mijn ouders hebben een cadeautje gestuurd. Hij voelt zich echt jarig, gelukkig. Maar ik vind het wel echt heel jammer dat we het niet uitgebreid kunnen vieren![]()
(En tegelijkertijd vind ik dat ik niet mag zeuren)