Siberienne schreef: ↑ma 15 mar 2021, 20:02
Oh sorry PoP
Ik bedoelde alleen maarte zeggen dat als er - zoals nu - iets van twijfel is over een mogelijke zeer, zeer zeldzame (!!!j maar ernstige bijwerking dan moet daar rustig en goed naar gekeken worden.
((((Ik had beetje pinnige discussie met een mannelijke collega die het allemaal maar onzin vond en uiteindelijk niet op de hoogte bleek van een aantal feiten, dat ik echt dacht, lees eerst eens bij voor je wat gaat roepen. )))))
Ik reageerde op Kaio hoor.

Dat de EU helemaal zou stoppen met vaccineren met AZ. Dat doet toch vermoeden dat er effectief iets aan de hand is. En dat vond ik dan weer eng. Maar blijkbaar legt de EU het niet op, ze gaan donderdag een uitspraak doen en in tussentijd stoppen de meest landen even uit voorzorg.
Nu uiteraard doet België weer niet mee. Alleen de uitleg waarom vind ik zo niet geruststellend. Integendeel. Eerder zorgwekkend. Tis meer een 'we moeten kost wat kost blijven vaccineren' dan een 'we zijn ervan overtuigd dat het volledig veilig is'..
Nu ja, ik maak me er niet echt druk meer in, kan toch niet meer terug. Maar in de houding van de minister wel. Het minste wat ze hadden kunnen doen is de mensen die er voor de volgende dagen op staan de keuze laten om terug te komen als er meer duidelijkheid is.
En ik zou ook nog wel graag willen weten hoe lang 'kort' na vaccinatie is.. Kwestie dat ik daarna echt gerust kan zijn.
Jammer dat je een verhitte discussie had Siberienne. Nooit leuk... Ik begrijp heel goed dat het je frustreert. Maar het gaat ook zo snel nu en op het eerste zicht lijkt het idd geen verontrustend aantal, maar als je zegt dat het een speciale vorm is, is dat wat anders natuurlijk.