- pien - schreef:De neuroloog vond dat er niks aan de hand was.Fijn Pien!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- pien - schreef:De neuroloog vond dat er niks aan de hand was.Fijn Pien!
Siberienne schreef: ↑ma 22 feb 2021, 11:30 Het viel mij laatst bij mijn meneer ook op tijdens de Noorse les achter de webcam maar niet in het echt. Blijkbaar is het iets met camera’sBen druk, maar wil voordat ik het vergeet even melden dat bij mij bachbloesem nr 40 me echt gered heeft.
Mijn tweede appeltaart is met een kleine theelepel alleen bakepulver (bakpoeder) wel goed gelukt !
Klaag; ik slaap zooooo beroerd. Leeftijd dingetje. Opvliegers dus. Ik word er echt simpel van.
pearlsofpassion schreef: ↑ma 22 feb 2021, 18:26 Ah in het recept zit er geen amandelmeel, je voegt dat zelf toe?Ja dat kan maar het is wat zwaarder en neemt meer vocht op. Ik doe in dit recept 100 gram amandelmeel ipv 150 gram bloem.
Kan dat altijd? En hoeveel vervang je dan?
pearlsofpassion schreef: ↑di 23 feb 2021, 09:22 Oh, en dan geen bloem meer?Ik mix dus 300 gram bloem = 150 gram bloem en 100 gram amandelmeel
Ik heb dat vroeger wel een paar keer met cake geprobeerd maar dat viel uit elkaar...![]()
Siberienne schreef: ↑di 23 feb 2021, 11:06 Ik mix dus 300 gram bloem = 150 gram bloem en 100 gram amandelmeelAh OK, nu snap ik het. Werkt ook beter met toch een deel bloem, denk ik.
Puur amandelmeel gebruiken kan ook maar dat is en vrij zwaar gebak en dan ga ik failliet hier in Noorwegen![]()