Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef: ↑do 18 feb 2021, 19:00 Ziet er heerlijk uit siberienne!Thanx!
Hopelijk is Flore snel weer helemaal de oude PoP! Wel heel fijn dat je de dwangvoeding weer op kon bergen![]()
Siberienne schreef:Ik ben vandaag letterlijk bij mijn voordeur op ski’s gestapt en twee uur later waren we voldaan weer thuis. Heerlijk!Wat heerlijk zeg, echt geweldig!
eelke schreef: ↑vr 19 feb 2021, 12:58 Joep gaat momenteel aardig zijn gangetje. Hij is weer een halve kilo lichter. Dus nu heet ie Dikkie-iets-minder-dik. Meer eraf zou mooi zijn hoor, maar hij krijgt al zo veel minder eten, en tja, zo veel lopen lukt niet meer, dus dat helpt ook niet zo. Dus jeej voor een halve kilo eraf.Ik heb hier beeld bij. Hij blijft ook best wel een beetje blonT hè...
Verder heeft ie een nieuwe waterbak. De vorige was van plastic en werd broos en een kalkrandje. Nu heeft ie een rvs. Dat spiegelt. Dus hij durft er niet uit te drinken wan OMG een knappe maar extreem gevaarlijke hond in die waterbak!![]()
![]()
![]()
Kwartje zal heus vandaag wel ergens vallen![]()
Ronald schreef: ↑vr 19 feb 2021, 13:12 Ik heb hier beeld bij. Hij blijft ook best wel een beetje blonT hè...Ja![]()
Kim_S schreef:Succes, Atz eet of drinkt niks uit RVS, le-vens-ge-vaar-lijkOh![]()
![]()
Maar misschien is het inderdaad omdat de aanblik van zijn knappe hoofd zeer doet aan zijn ogen![]()
Anne in Zweden schreef: ↑vr 19 feb 2021, 14:19 Je kunt natuurlijk ook gewoon een zwembad voor 'm kopen, kan ie daaruit drinken terwijl hij pootjebaadt.Dat doet ie ook alleen onder het genot van een kilo gedroogde long![]()
eelke schreef: ↑vr 19 feb 2021, 14:27 JaHier helpt dat niks. Tis een watje die Etterhoun van mijmijn lief dom blondje.
Ohdappere dodo's hé, die reuen. Hij was heulemaal blij, jeeeeejjjjj een bak! Voor mij! Zette m op de grond; whaaaaattttt
![]()
![]()
ieks! Wegwezen!
Maar misschien moet ik er eerst eten in doen. Dat kan vast helpen.