Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
dinky89 schreef: do 18 feb 2021, 19:00 Ziet er heerlijk uit siberienne!

Hopelijk is Flore snel weer helemaal de oude PoP! Wel heel fijn dat je de dwangvoeding weer op kon bergen :biggrin2:
Thanx!
Ja dat was heel fijn. Ze wordt steeds meer haarzelf. Hopelijk spelen de hormonen de eerste dagen niet te fel op en zakken ze snel weg, want dat was niet meer te doen..

Echt heerlijk Siberienne. Wauw, das echt genieten!
Door Charlie Angel
Siberienne schreef:Ik ben vandaag letterlijk bij mijn voordeur op ski’s gestapt en twee uur later waren we voldaan weer thuis. Heerlijk!
EA3896B8-28F0-4D43-A129-8C8CA4A92B88.jpeg
90381EF9-27E7-457E-9070-D594AFD5F303.jpeg
03F683D8-9131-4CCE-B640-1525CD917B86.jpeg
Wat heerlijk zeg, echt geweldig!
Door eelke
Joep gaat momenteel aardig zijn gangetje. Hij is weer een halve kilo lichter. Dus nu heet ie Dikkie-iets-minder-dik. Meer eraf zou mooi zijn hoor, maar hij krijgt al zo veel minder eten, en tja, zo veel lopen lukt niet meer, dus dat helpt ook niet zo. Dus jeej voor een halve kilo eraf.

Verder heeft ie een nieuwe waterbak. De vorige was van plastic en werd broos en een kalkrandje. Nu heeft ie een rvs. Dat spiegelt. Dus hij durft er niet uit te drinken wan OMG een knappe maar extreem gevaarlijke hond in die waterbak! :o :o :o

Kwartje zal heus vandaag wel ergens vallen :)
Door Ronald
eelke schreef: vr 19 feb 2021, 12:58 Joep gaat momenteel aardig zijn gangetje. Hij is weer een halve kilo lichter. Dus nu heet ie Dikkie-iets-minder-dik. Meer eraf zou mooi zijn hoor, maar hij krijgt al zo veel minder eten, en tja, zo veel lopen lukt niet meer, dus dat helpt ook niet zo. Dus jeej voor een halve kilo eraf.

Verder heeft ie een nieuwe waterbak. De vorige was van plastic en werd broos en een kalkrandje. Nu heeft ie een rvs. Dat spiegelt. Dus hij durft er niet uit te drinken wan OMG een knappe maar extreem gevaarlijke hond in die waterbak! :o :o :o

Kwartje zal heus vandaag wel ergens vallen :)
Ik heb hier beeld bij. Hij blijft ook best wel een beetje blonT hè... :biggrin2:
Door Kim_S
Succes, Atz eet of drinkt niks uit RVS, le-vens-ge-vaar-lijk ::) ;D

Maar misschien is het inderdaad omdat de aanblik van zijn knappe hoofd zeer doet aan zijn ogen :g: :doh:
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: vr 19 feb 2021, 13:17 Succes, Atz eet of drinkt niks uit RVS, le-vens-ge-vaar-lijk ::) ;D

Maar misschien is het inderdaad omdat de aanblik van zijn knappe hoofd zeer doet aan zijn ogen :g: :doh:
Je kunt natuurlijk ook gewoon een zwembad voor 'm kopen, kan ie daaruit drinken terwijl hij pootjebaadt. :P
Door eelke
Ronald schreef: vr 19 feb 2021, 13:12 Ik heb hier beeld bij. Hij blijft ook best wel een beetje blonT hè... :biggrin2:
Ja :biggrin2: mijn lief dom blondje.
Kim_S schreef:Succes, Atz eet of drinkt niks uit RVS, le-vens-ge-vaar-lijk ::) ;D

Oh :biggrin2: dappere dodo's hé, die reuen. Hij was heulemaal blij, jeeeeejjjjj een bak! Voor mij! Zette m op de grond; whaaaaattttt :o :o :o ieks! Wegwezen!

Maar misschien moet ik er eerst eten in doen. Dat kan vast helpen.
Door Ronald
Nou, vandaag bij de oogarts geweest voor wat ik dacht een intakegesprek voor een staaroperatie. Ze was vorig jaar heel stellig dat het toch wel moest gebeuren.
Oogmeting vandaag op 120% zicht met mijn Charlie Temple brilletje, dus ruim voldoende. Staaroperatie is voorlopig op de lange baan gezet.

Dus me voor niets druk gemaakt...
Door Kim_S
Anne in Zweden schreef: vr 19 feb 2021, 14:19 Je kunt natuurlijk ook gewoon een zwembad voor 'm kopen, kan ie daaruit drinken terwijl hij pootjebaadt. :P
Dat doet ie ook alleen onder het genot van een kilo gedroogde long :biggrin2: :P
Door Kim_S
eelke schreef: vr 19 feb 2021, 14:27 Ja :biggrin2: mijn lief dom blondje.

Oh :biggrin2: dappere dodo's hé, die reuen. Hij was heulemaal blij, jeeeeejjjjj een bak! Voor mij! Zette m op de grond; whaaaaattttt :o :o :o ieks! Wegwezen!

Maar misschien moet ik er eerst eten in doen. Dat kan vast helpen.
Hier helpt dat niks. Tis een watje die Etterhoun van mij ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door