Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
koekje schreef: za 06 feb 2021, 01:19 Wat een mooi schilderij!

Ik had vandaag 2 geluksmomenten!
- ik ben klaar met de thuisjuf zijn
- ik heb privepaaseitjes

Er stond afgelopen week (gisteren?) een stuk in de lokale krant over de lokale jamin. Dat die dus open is, omdat het niet anders kan. Geen recht op tegemoetkoming voor voorraad die niet meer goed is (hard geworden snoep enzo), voedselbank die zelfs de paaseitjes niet aannemen wil. Dus daarom maar open. Niet omdat het kan, maar omdat het eigenlijk moet.
Dus vandaag met de kinders er naartoe. De oudste 3 vulden ieder een zak snoep en ik een zak paaseitjes. Er waren ook wat gekke smaken, waaronder puur-citroen-wasabi. Dat voelde wel weer een beetje zwanger, toen had ik zin in vanille-ijs met brunoise van augurk. Dus daarvan ook een paar in de zak gedaan.
's Avonds pakte meneer een paaseitje. 3x raden welke smaak hij had :D
Hij tufte hem boos uit en zei verontwaardigd dat chocola lekker hoort te zijn. Ik vertelde dat het zielig voor de jamin was, want zelfs de voedselbank wilde de paaseitjes niet. Hij zei dat het terecht was ;D
En nu is de hele zak voor mij alleen :cool:

;D ;D ;D

maar puur citroen wasabi lijkt me eigenlijk juist wel lekker ::)

De zon schijnt en ik zit op de bank me te verdiepen in de kleuren voor de bovenverdieping van het huis. Kopje koffie, stukje cake. Buiten -10C binnen 19. Best behaaglijk zo.
Door pluk
dinky89 schreef: za 06 feb 2021, 11:24 Verbaasd mij dan wel dat de Jamin niet onder de noemer 'etenswaren' open zou mogen?
Ze mogen wel open maar eigenlijk heeft t geen zin omdat ze amper wat verkopen . Maar ze krijgen nauwelijks of geen compensatie/steun dus in die zin moeten ze wel.
Door Ronald
Meubels aan het vervangen. Deze gaat er komen! Mooi kunnen scoren met een leuke korting (want ja... ook meubelwinkels krijgen geen klanten meer over de vloer).

$_86[1].JPG
$_86[1].JPG (71.21 KiB) 1563 keer bekeken
Door Kaela
Heel mooi Ronald! Wat fijn dat je deze stap aan het zetten bent, lekker je eigen toko maken. En als de rest net zo mooi wordt, komt dat helemaal goed!
Door Charlie Angel
Ronald schreef:Meubels aan het vervangen. Deze gaat er komen! Mooi kunnen scoren met een leuke korting (want ja... ook meubelwinkels krijgen geen klanten meer over de vloer).

$_86[1].JPG
Mooi hoor! Goed bezig zo Ronald, fijn je eigen smaak.Afbeelding
Door hannabelgje
Gebeld voor mijn cv ketel en morgen komen ze hem maken. Ik had eindelijk de moed verzameld om een afspraak te maken. Hopelijk is het morgen opgelost en heb ik weer verwarming en warm water.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Kim_S
Je zit nu zonder cv ketel :o

Hoop dat ie snel gemaakt wordt dan, hier is de houtkachel de hele dag aan en het blijft maar koud...
Ik wil ook een cv ketel :biggrin2:
Door hannabelgje
Kim_S schreef:Je zit nu zonder cv ketel :o

Hoop dat ie snel gemaakt wordt dan, hier is de houtkachel de hele dag aan en het blijft maar koud...
Ik wil ook een cv ketel :biggrin2:
Al een hele poos Afbeelding Ik heb een petroleum kachel en samen met af en toe een klein electrisch kacheltje aan is het hier tussen de 19 en 20 graden. Aangezien er ook gezeik is met de gasleveringen zal ik deze winter sowieso de cv weinig aan hebben. Die petroleumkachel stookt het ook goed warm. Maar de nachten...... de caafs krijgen een kruikje, Zoë ligt bij mij en de katten warmen elkaar. Maar hopelijk kan ik de komende dagen in elk geval snachts de cv aan hebben als de kachels uit zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Basil
Vandaag een gouden, nee diamanten mandje gevonden voor Basil.
Een beter adres kan hij niet krijgen, echt zo blij mee.
Maar wat zal het afscheid pijn doen, we zullen hem vreselijk missen.
Door dinky89
Wat fijn dat je een mandje hebt gevonden voor Basil. Wanneer die knop eenmaal om is wil je dat toch zo snel mogelijk voor elkaar hebben. Veel sterkte met het afscheid!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door