Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Blaren op je hak? Als je schoenen aan moet helpt bij mij een pleister altijd tegen het ergste ;) sterkte!
Door Fenixjuh
En anders geen schoenen aan en de dure doorzichtige van de hansaplast...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door Kaela
Grote blaren die ook weer kapot geschuurd zijn. Ik moet er niet aan denken daar blarenpleisters over heen te plakken :nerves:
Gewone pleisters helpen onder de sokken wel en ik smeer het in met honingzalf. Ik wil toch echt wel van de sneeuw gaan genieten morgen en dat gaat niet op sokjes. Dus ik hoop dat het dan toch lukt!
Door sam28
Kaela schreef:dat gaat niet op sokjes.
Misschien op blote voeten? Zijn je blaren iig direct lekker gezuiverd door de pekel en gekoeld door de sneeuw. Ben je daarna als nieuw ;D ;D
Door Kaela
sam28 schreef: zo 07 feb 2021, 07:51 Misschien op blote voeten? Zijn je blaren iig direct lekker gezuiverd door de pekel en gekoeld door de sneeuw. Ben je daarna als nieuw ;D ;D
:boo:

;D
Door Siberienne
Kaela schreef: za 06 feb 2021, 21:34 Grote blaren die ook weer kapot geschuurd zijn. Ik moet er niet aan denken daar blarenpleisters over heen te plakken :nerves:
Gewone pleisters helpen onder de sokken wel en ik smeer het in met honingzalf. Ik wil toch echt wel van de sneeuw gaan genieten morgen en dat gaat niet op sokjes. Dus ik hoop dat het dan toch lukt!
Compeed vind ik wel fijn juist over blaren die stuk zijn. Over de randen doe ik wel sporttape omdat dat anders toch slecht blijft zitten vind ik.
Alternatief is nog biogaze met daarover een steriel wondgaasje en dan afplakken met sporttape.
Door Kim_S
Ik heb een kind wat onder het mom van “ik weet niet wat ik moet doen” gewoon van plan is niks uit te voeren vandaag. Want ze heeft haar opgaves niet goed opgeschreven, en nu kan het dus blz. 52 zijn uit 3 verschillende boeken ::)
Uiteraard is er maar eentje waarvan ze blz. 51 net af heeft, maar die kan het echt niet zijn ::)

En gelukkig heb ik een mega drukke dag met online meetings en heb ik helemaal geen zin om ook nog de strenge juf uit te moeten hangen, op maandagochtend >:(

Maar verder gaat het hier okidoki :P
Door Siberienne
Ik stond vanmorgen bij -15 op de bus te wachten, kwam er een met een mij onbekende plaats erop twee minuten voor mijn bus zou komen. Dus ik laat die gaan. Sta ik 10 minuten te wachten op de volgende bus. Ik denk dat er gewoon een verkeerde naam op stond >:(

Dus laat op mijn werk en nu gierende maagpijn en opvliegers. Pfffff. Gelukkig geen Skype meetings vandaag. Zo even naar een nieuwe afdeling in ziekenhuis en dan rustig achter de computer mijn eigen dingen doen - hoop ik
Door MillyMol
Kim_S schreef: ma 08 feb 2021, 09:00 Ik heb een kind wat onder het mom van “ik weet niet wat ik moet doen” gewoon van plan is niks uit te voeren vandaag. Want ze heeft haar opgaves niet goed opgeschreven, en nu kan het dus blz. 52 zijn uit 3 verschillende boeken ::)
Uiteraard is er maar eentje waarvan ze blz. 51 net af heeft, maar die kan het echt niet zijn ::)

En gelukkig heb ik een mega drukke dag met online meetings en heb ik helemaal geen zin om ook nog de strenge juf uit te moeten hangen, op maandagochtend >:(

Maar verder gaat het hier okidoki :P
Ach Kim, het valt ook niet mee hoor, juf én moeder zijn.Sterkte vandaag.
Door Kim_S
MillyMol schreef: ma 08 feb 2021, 13:42 Ach Kim, het valt ook niet mee hoor, juf én moeder zijn.Sterkte vandaag.
:-*

Het is inmiddels opgelost. En ze is nu eindelijk klaar met haar huiswerk, en lekker in de sneeuw aan het spelen :) (#geluksmomentje in het klaagtopic)

Morgen mag ze gelukkig weer een dagje naar school :biggrin2:
(# geluksmomentje van mama)

Hier in Niedersachsen (D) mogen de laagste klassen van de basisschool sinds een paar weken gelukkig om de dag weer naar school.

Oudste dochter is al een paar maanden thuis en mag voorlopig nog niet naar school, maar die is heerlijk zelfsturend en doet het super.

Jongste dametje heeft een “druk hoofd” gecombineerd met lichte faalangst, waardoor ze gewoon liever niet aan huiswerk begint wat haar lastig lijkt of wat “veel” is. Maar als ze dan eenmaal bezig is gaat het vaak prima. Dus die heeft gewoon wat extra zetjes nodig om te beginnen, en daarna nog een paar meer om zich niet te laten afleiden. Trek ik normaal best aardig, maar vandaag even niet dus.
Gelukkig hebben ze ook nog een papa die dan even bijspringt, als juf mama er helemaal klaar mee is, dat houdt het gezellig ;D
Door Siberienne
Mijn moeder mocht morgenochtend voor haar vaccin - niet dus. >:( Test en vaccinatie locaties dicht... Ik vind het zo vervelend voor haar
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door