Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- pien - schreef: ↑do 04 feb 2021, 15:54 Ze heeft een flinke buik, zelfs onder haar winterjas is dat goed te zien.Nou, je weet het maar nooit:
Ik zal even kijken hoe en wat de volgende keer dat ik haar tegenkom.
Kaela schreef:dat gaat niet op sokjes.Misschien op blote voeten? Zijn je blaren iig direct lekker gezuiverd door de pekel en gekoeld door de sneeuw. Ben je daarna als nieuw
Kaela schreef: ↑za 06 feb 2021, 21:34 Grote blaren die ook weer kapot geschuurd zijn. Ik moet er niet aan denken daar blarenpleisters over heen te plakkenCompeed vind ik wel fijn juist over blaren die stuk zijn. Over de randen doe ik wel sporttape omdat dat anders toch slecht blijft zitten vind ik.![]()
Gewone pleisters helpen onder de sokken wel en ik smeer het in met honingzalf. Ik wil toch echt wel van de sneeuw gaan genieten morgen en dat gaat niet op sokjes. Dus ik hoop dat het dan toch lukt!
pike schreef: ↑za 06 feb 2021, 21:36 Nou, je weet het maar nooit:Ja, ik had het gelezen
https://www.nu.nl/opmerkelijk/6114782/v ... schap.html
Kim_S schreef: ↑ma 08 feb 2021, 09:00 Ik heb een kind wat onder het mom van “ik weet niet wat ik moet doen” gewoon van plan is niks uit te voeren vandaag. Want ze heeft haar opgaves niet goed opgeschreven, en nu kan het dus blz. 52 zijn uit 3 verschillende boekenAch Kim, het valt ook niet mee hoor, juf én moeder zijn.Sterkte vandaag.![]()
Uiteraard is er maar eentje waarvan ze blz. 51 net af heeft, maar die kan het echt niet zijn![]()
En gelukkig heb ik een mega drukke dag met online meetings en heb ik helemaal geen zin om ook nog de strenge juf uit te moeten hangen, op maandagochtend![]()
Maar verder gaat het hier okidoki![]()
MillyMol schreef: ↑ma 08 feb 2021, 13:42 Ach Kim, het valt ook niet mee hoor, juf én moeder zijn.Sterkte vandaag.