Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: ↑do 28 jan 2021, 11:39 Nou, toch wel echt een geluksmomentje...Super Ronald, jij kan met een heldere blik de toekomst in!
Op 4 november ben ik geopereerd vanwege diplopie (= dubbelzien). In eerste instantie zouden beide ogen rechtgezet worden, maar in het laatste gesprek vóór de operatie heeft de chirurg besloten dat het met één oog ook zou moeten kunnen.
Op 19 november ben ik op controle geweest en de arts was tevreden hoe alles aan het genezen was. En vanaf dat moment 2 à 3 maanden wachten hoe de oogspieren zich zouden ontwikkelen.
En gisteren mocht ik dan op controle om uit te vinden of de operatie geslaagd was. De arts was bijzonder tevreden! Ik kan dus vanaf nu een bril kopen zonder prisma's en misschien zelfs aan de contactlenzen! Heel erg fijn voor als ik wil motorrijden!
Nu nog even een staaroperatie en dan ben ik klaar voor de toekomst!
Ronald schreef: ↑do 28 jan 2021, 11:39 Nou, toch wel echt een geluksmomentje...Kijk aan
Op 4 november ben ik geopereerd vanwege diplopie (= dubbelzien). In eerste instantie zouden beide ogen rechtgezet worden, maar in het laatste gesprek vóór de operatie heeft de chirurg besloten dat het met één oog ook zou moeten kunnen.
Op 19 november ben ik op controle geweest en de arts was tevreden hoe alles aan het genezen was. En vanaf dat moment 2 à 3 maanden wachten hoe de oogspieren zich zouden ontwikkelen.
En gisteren mocht ik dan op controle om uit te vinden of de operatie geslaagd was. De arts was bijzonder tevreden! Ik kan dus vanaf nu een bril kopen zonder prisma's en misschien zelfs aan de contactlenzen! Heel erg fijn voor als ik wil motorrijden!
Nu nog even een staaroperatie en dan ben ik klaar voor de toekomst!
Ina schreef: ↑do 28 jan 2021, 18:49 Kijk aanIk heb nu een bril van Charlie Temple. En die is alleen voor veraf kijken. Dat betekent dat met de computer werken niet echt goed gaat. Er moet dus een bril komen, en computerbrillen worden niet (meer) geleverd door CT.....dat zijn de fijne berichtjes om te lezen
Het duurde even maar dan heb je ook wat ....fijn voor je Ronald
Even tip voor het geval je morgen een nieuwe bril wil gaan kopen, misschien even wachten (of iets goedkoops kiezen) tot na de staaroperatie, want daar zal ook een deel van je + of - worden bijgewerkt.
Ronald schreef: ↑do 28 jan 2021, 22:04 Ik heb nu een bril van Charlie Temple. En die is alleen voor veraf kijken. Dat betekent dat met de computer werken niet echt goed gaat. Er moet dus een bril komen, en computerbrillen worden niet (meer) geleverd door CT.Dat is balen dat je niet meer via CT aan een bril kan komen....kan me voorstellen dat je ondertussen staat te springen om weer aan de slag te kunnen, dus tja, dan maar regulier.....wie weet hoe lang je er van kan/moet genieten
Ik heb het intakegesprek over de staaroperatie in de eerste week van maart, maar op dit moment is er nog niets bekend over een planning voor de daadwerkelijke operatie. Bovendien ben ik inmiddels vanaf begin november ziekgemeld en dat komt me eigenlijk wel heel erg de neus uit. Ik wil weer aan het werk!