Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Ja, maar dat soort binnen ziet Meneer niet zitten. En Benjamin ook niet geloof ik.
Plus dat de grond zo glad is, hij kan zich daar niet op voortbewegen met zijn achterpoot minder. Als ze binnen zitten leg ik dikke dekens voor grip.
Waar we vroeger woonden konden de konijnen dat wel. Lars heeft tijden binnen doorgebracht want die was vaak ziek. Maar deze vloer is dus blijkbaar te glad. Ze bewegen zich net op ijs.
En sinds de kinderen er zijn is dat eigenlijk heel moeilijk te combineren.

Maar goed, ze krijgen ook wel iets van ruimte he, binnen. Probleem is een beetje een goede plaats vinden om ze te zetten...
Door pluk
sam28 schreef: vr 29 jan 2021, 19:30 Geen idee. :-\ :-\
Ik moet denk ik boos worden ofzo omdat duidelijk zijn en vertellen wat ik denk dat er moet gebeuren niet werkt..
Maandag heb ik een afspraak met de KNO. Ik voel me alleen niet opgewassen om boos te worden en vriendin die mee gaat is een lieverd maar daar moet ik het niet van hebben. Of ze moet na al die jaren vriendschap toch nog een verrassende kant hebben. ;D

Ik ga maandag bellen voor een second opinion bij een ander ziekenhuis.
Hoe is het gegaan?
Door sam28
Aaww, wat lief dat je daaraan dacht. Het is ondertussen nog maar een gedeeltelijke klaag. :)
Hij nam mijn verhaal super serieus en heeft heel duidelijk uitgelegd waarom ik voel wat ik voel en hoor wat ik hoor.
De korte versie is dat ik een luie buis van eustachius heb omdat die meer dan 25jr niet heeft hoeven werken, ik had geen trommelvlies dus dat hoefde niet. Nu zit de boel dicht en moet ie ff wennen aan zn nieuwe baan. :biggrin2:
Dus daar waar de vorige KNO geen verklaring voor kon geven had deze man een steekhoudende verklaring. De zware medicijnen die KNO 1 had voorgeschreven heeft de man vandaag gewoon afgeraden. Daar was het echt nog veel te vroeg voor. Hij zei; ik beloof dat het beter wordt en je er blij mee gaat zijn maar ik kan je niet beloven in welke tijd.
Hoe langer een situatie heeft bestaan, hoe langer het wennen duurt. :-\ Das dus de klaag.
Ik heb namelijk gister even gewerkt en ik ben knoerthard tegen mezelf op gelopen tot het punt dat als er nu iemand naar me wijst ik heel hard moet janken. Gister zelfs op mn werk. :o :o

Mijn stabiliteit berust op hard werken en ik kon de moed erin houden toen ik nog niet hoefde maar nu het eigenlijk wel weer van me verwacht word en het dus totaal niet gaat, trekt dat de stabiliteit wat onderuit. Ik krijg tot 26 feb om weer helemaal terug te komen, anders ga ik toch wel wat vertraging oplopen, dan is er geen diploma op 26 augustus maar 3 maanden later. En wat zijn nu drie maanden, voor mij een hele grote faal. Ik ben in 2010 begonnen en natuurlijk wel een diploma gehaald in 2019, maar ik kan pas volledig meedraaien met dit volgende diploma en het is nu 11 jr later. :-[
Het houd me wakker snachts.

Morgen en vrijdag weer werken en ik mag naar huis als het niet gaat. Dan volgende week de laatste lesweek voor de laatste toets.
De KNO van vandaag zei; elke dag wordt het iets beter. Daar hou ik me dan maar aan vast en hopen dat het na die lesweek weer zo gaat dat het me lukt om weer lekker mee te draaien.
Door Kaela
Ooooh Sam, drie maanden extra om iets waar je helemaal niets aan kan doen is helemaal niet erg. Je doet zo je best, meer kun je niet doen.

Hopelijk voel je die verbetering elke dag een beetje en geeft dat je weer een positieve flow. Fijn dat je nu weet waarom het gaat zoals het gaat. Dan weet je ook dat je vertrouwen kunt hebben!
Door pearlsofpassion
Tuurlijk voelt het als falen. Maar het is wel maar 3 maand. Op die 11 jaar maakt dat niet het verschil..

En idd, het is je schuld niet. Soms lukt het gewoon niet..
Dat besef je vast binnen 10 jaar of zo. ;)
Door pluk
Dus nog 3,5 week om terug te komen. Dan kan er nog veel gebeuren toch? En als dat niet lukt, wat is nu 3 maanden op een mensenleven?
Echt, laat dat los. Op de lange termijn is het niks.
En dat je er al 11 jaren mee bezig bent geeft ook aan dat je een doorzetter bent. Ondanks vertragingen en tegenslagen ben je doorgegaan dus dit laatste hobbeltje kun je dan ook gewoon hebben! :bigarmhug:
Door - pien -
Ik heb heel blij gezegd 'wat leuk dat je zwanger bent!' tegen iemand die in de buurt woont.
Ze was niet zwanger. Ik kon wel door de grond zakken :-[ :-[ :-[
Ik kom haar vast vaker tegen (allebei een hond/honden). Kan ik dan nog wat zeggen om het minder erg te maken of is dat bij voorbaat verloren en moet ik dat zelfs maar liever niet doen?
Door pluk
- pien - schreef: do 04 feb 2021, 14:52 Ik heb heel blij gezegd 'wat leuk dat je zwanger bent!' tegen iemand die in de buurt woont.
Ze was niet zwanger. Ik kon wel door de grond zakken :-[ :-[ :-[
Ik kom haar vast vaker tegen (allebei een hond/honden). Kan ik dan nog wat zeggen om het minder erg te maken of is dat bij voorbaat verloren en moet ik dat zelfs maar liever niet doen?
Voor zover je dat nog niet hebt gedaan excuses maken. En bij een volgende ontmoeting iets als "nogmaals sorry voor mijn domme opmerking laatst".
Door pearlsofpassion
Misschien kan ze wel begrip voor je opbrengen? Of zelfs om lachen?
Je kan ook gewoon normaal doen. Of voorzichtig goedendag zeggen en het moment aanvoelen. Of je nogmaals moet verontschuldigen, of zo...

Mij vroeg ook eens iemand gewoon recht voor de raap of ik opnieuw zwanger was (ging over hoeveel de kinderen schelen en het was geen onlogisch moment geweest dan als we nog een 4e hadden gewild). Maar ik heb er echt geen aanstoot aan genomen. Ik had idd een buik alsof ik 5 maand ver was... ::)
Door - pien -
pluk schreef: do 04 feb 2021, 14:58 Voor zover je dat nog niet hebt gedaan excuses maken. En bij een volgende ontmoeting iets als "nogmaals sorry voor mijn domme opmerking laatst".
Ik heb inderdaad meteen sorry gezegd. Uit de grond van mijn hart. Ze zei 'geeft niet'. Maar ik stond aan de grond genageld, zo dom vond ik het van mezelf.
Door dinky89
In dat geval zou ik het een volgende ontmoeting niet onnodig gaan oprakelen ;) Alleen wanneer ze er zelf nog eens over begint kan je nogmaals excuus aanbieden.
Door - pien -
pearlsofpassion schreef: do 04 feb 2021, 15:08 Misschien kan ze wel begrip voor je opbrengen? Of zelfs om lachen?
Je kan ook gewoon normaal doen. Of voorzichtig goedendag zeggen en het moment aanvoelen. Of je nogmaals moet verontschuldigen, of zo...

Mij vroeg ook eens iemand gewoon recht voor de raap of ik opnieuw zwanger was (ging over hoeveel de kinderen schelen en het was geen onlogisch moment geweest dan als we nog een 4e hadden gewild). Maar ik heb er echt geen aanstoot aan genomen. Ik had idd een buik alsof ik 5 maand ver was... ::)
Ze heeft een flinke buik, zelfs onder haar winterjas is dat goed te zien.
Ik zal even kijken hoe en wat de volgende keer dat ik haar tegenkom.
Door Charlie Angel
- pien - schreef: do 04 feb 2021, 15:29 Ik heb inderdaad meteen sorry gezegd. Uit de grond van mijn hart. Ze zei 'geeft niet'. Maar ik stond aan de grond genageld, zo dom vond ik het van mezelf.
Als jij oprecht sorry hebt gezegd, dan lijkt het mij goed zo hoor. :-*
Door Anne in Zweden
dinky89 schreef: do 04 feb 2021, 15:41 In dat geval zou ik het een volgende ontmoeting niet onnodig gaan oprakelen ;) Alleen wanneer ze er zelf nog eens over begint kan je nogmaals excuus aanbieden.
+1
Door Kaela
Gister met een wandeling met de paarden mijn hakken stuk gelopen. En dan denk je niet zeuren, dit is leuk, gaat wel weer over.

Nou, ik zeur nu gewoon even wel. Wat een rotgevoel. En het idee dat ik schoenen aan zou moeten :-[

Ik hoor mijn moeder nu in mijn oor fluisteren: gaat wel weer over voordat je een jongetje wordt ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door