Ronald schreef:Ook beschouwt een arts in het ziekenhuis zich vaak onkwetsbaar en/of onfeilbaar. Been there, done that. Tot zover mijn eigen frustratie.
Het erge is dat het mijn oude ziekenhuis is, ik heb met die KNO samengewerkt op de OK. Ik begrijp er dus ook geen zak van waarom dit zo gaat. Een klacht gaat me dan ook wat ver, ik ga waarschijnlijk wel voor een second opinion.
Verder mocht ik vandaag weer bellen.
Kno zegt zenuwpijn en naar pijnpoli het IS geen zenuwpijn het is ontstoken. Zenuwpijn is echt anders, ik heb ooit mijn vinger in de staafmixer gestoken. Ik weet wat zenuwpijn is.
Nu moet ik a.s maandag terug ipv donderdag zodat hij kan kijken. Serieus, ik plof uit elkaar. Wat een gezeik. Lekker afschepen is dit.
Ik krijg dus geen AB kuur nu.
Heb daarna de HA gebeld omdat ik het ook niet meer wist.. Assistente was erg begripvol en heeft geluisterd en me geadviseerd de kno terug te bellen voor een spoedplek vandaag.
Gedaan en de poli kno zei me daarop dat de HA dan maar moest bellen als het zo spoed was.
De assistente HA terug gebeld en ze had erg met me te doen. Ze was ook pissig op de kno. Zat ook te janken aan de telefoon.
Ik mag vanmiddag naar een HA die even in het oor gaat kijken. We gaan je helpen zei de assistente..

Heel erg fijn...
Maandag wel die afspraak met de kno en dan word ik dinsdag door m'n eigen HA gebeld om te kijken voor een second opinion en waar dan.
Moet zelf rondbellen waar ik het snelst terecht kan.
Mijn ziekenhuis zit in mn hoofd maar die heeft oud dossier van me van de bijzondere tandheelkunde en mijn diagnoses staan daar in. Mijn collega's hoeven bepaalde dingen niet van mij te weten.
Maar goed, ik zit er lekker door. Ben wel blij dat een HA me gaat zien straks en ben benieuwd wat zij ervan zegt. Ik denk niet veel want volgens mij zit het dieper in het oor.