Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
Dank voor jullie reacties. Toch fijn om dat te horen. Heb ergens toch zoiets van het is goed gegaan dus niet meer zeiken maar zo werkt het niet echt ben er echt ook vandaag nog behoorlijk door van slag. Zie hem nog steeds door die berm rennen en besef me heel goed dat dit heel anders had kunnen aflopen, kan dat toch wat moeilijk loslaten. Nou ja heeft wat tijd nodig. Vanmiddag op een andere plek met hem gelopen, een braakliggend terrein waar we vroeger altijd liepen maar waar een keer een partij zand met veel puin gestort is waardoor de honden last van de pootjes kregen na het spelen daar. En we zagen op een gegeven moment regelmatig menselijke ontlasting met wc papier erbij liggen. En als ik iets vies vind :yucky: Maar goed op zich ging dat prima nu maar er ligt veel afval in de vorm van plastic en flesjes/blikjes aan de randen. We gaan nog even verder zoeken naar een betere plek waar hij lekker los kan hollen en spelen :)
Door Siberienne
El_Kato schreef: vr 22 jan 2021, 22:39 Dank voor jullie reacties. Toch fijn om dat te horen. Heb ergens toch zoiets van het is goed gegaan dus niet meer zeiken maar zo werkt het niet echt ben er echt ook vandaag nog behoorlijk door van slag. Zie hem nog steeds door die berm rennen en besef me heel goed dat dit heel anders had kunnen aflopen, kan dat toch wat moeilijk loslaten. Nou ja heeft wat tijd nodig. Vanmiddag op een andere plek met hem gelopen, een braakliggend terrein waar we vroeger altijd liepen maar waar een keer een partij zand met veel puin gestort is waardoor de honden last van de pootjes kregen na het spelen daar. En we zagen op een gegeven moment regelmatig menselijke ontlasting met wc papier erbij liggen. En als ik iets vies vind :yucky: Maar goed op zich ging dat prima nu maar er ligt veel afval in de vorm van plastic en flesjes/blikjes aan de randen. We gaan nog even verder zoeken naar een betere plek waar hij lekker los kan hollen en spelen :)
Heel herkenbaar hoor, dat het nog door je hoofd spookt. Ik heb ook een paar van die momenten die eigenlijk in mijn geheugen gegrift staan, alleen slijt de emotie erbij wel weg - gelukkig, en dan helpt vooral erover praten /schrijven heb ik gemerkt.

Zo gingen wij heel lang geleden voor een van de eerste keren trainen met onze huskies. Alleen was meneer Chenak nogal onrustig en ik nog onhandig met harnas aandoen. En ineens glipt hij uit mijn vingers en zie ik hem in volle vaart in het duister verdwijnen richting een gebied met weides met schapen en boerderijen met kippenhokken. Mijn hart stond stil. Gelukkig kwam hij zelf terug lopen en tot op de dag van vandaag weet ik niet waar we dat aan te danken hebben. Dat had echt een groot drama kunnen worden en grote kans dat hij dat ook niet overleefd had.... daar heb ik toen ook wel slecht van geslapen.
Door doranto
Poeh zeg wat een heftige berichten hier.
MillyMol gecondoleerd en heel veel sterkte! Echt waardeloos zo afscheid te moeten nemen :'(

En El_Kato, wat een schrik zeg :o . Je zou ter plekke een hartstilstand krijgen :-X
Gelukkig is het goed afgelopen!
Door sam28
Spuugzat ben ik het. Vandaag is de laatste dag van de AB kuur en AB oordruppels. Ik mocht vandaag bellen als het niet verbeterd was en dat deed ik omdat het niet over is.
Nou mevrouw, afwachten tot vrijdag want de AB kuur moet wel even de kans krijgen (ik wacht al 10 dagen....) en slik maar een pijnstiller.
Echt de machteloosheid spuit me de oren uit. Waarom nemen ze me niet serieus.. :-\ :-X :'(

Maar goed, ik ga volgende week wel weer werken, waarom zou ik nog rust nemen als het blijkbaar niet erg is. Ze hebben niet eens meer gekeken nadat het is gaan ontsteken.
Heb voorgesteld om tussendiensten te draaien. Dan sta je op de gang. Operatiekamers aanvullen en misschien de pauzes wat aflossen als dat gaat.
Thuiszitten maakt het ook niet beter.
Door dinky89
Pfff wat enorm frustrerend dat ze je niet serieus lijken te nemen Sam :-\ Klinkt ook niet logisch dat het de kans moet krijgen terwijl de kuur stopt.... :bigarmhug:
Door pearlsofpassion
Als AB na 2 dagen geen duidelijke verbetering oplevert, is deze specifieke geen juist medicijn en niet de oplossing..
Ik vraag me ook af waarom je niet serieus genomen wordt. Het verbaast me wel niet. Spijtig genoeg heb en hoor ik meer deze ervaringen dan positieve. Maar jij werkt nota bene in de gezondheidszorg. Je hebt ervoor gestudeerd. Zou toch denken...
Door sam28
Dat leek mij ook PoP. Zelf denk ik dat een breedspectrum AB veel meer zoden aan de dijk gaat zetten maar helaas kan ik daar niet zomaar aan komen want de ellende is wel op dat punt aanbeland... (en ook wel goed hoor dat het niet vrij verkrijgbaar is)
Ik ga iig overmorgen weer bellen en dan ook helder vertellen dat ik me erg als aansteller weggezet voel.
Door eelke
sam28 schreef: wo 27 jan 2021, 15:35 Dat kan alleen als het loopt. Toen het liep hoefde ik niet te komen. :-X
Top :-X >:( Nou, kun je wachten tot het weer gaat lopen zeker?
Door sam28
dinky89 schreef:Waarom wachten tot overmorgen en niet morgen?
Omdat me gezegd is dat ik het eerst tijd moest geven. Waarop ik gevraagd heb wanneer ik terug mag bellen. Vrijdag was daarop het antwoord.
eelke schreef:Top :-X >:( Nou, kun je wachten tot het weer gaat lopen zeker?
Waarschijnlijk. Maar als het helpt zal ik vrijdag zeggen dat ik koorts heb, dat is zo'n standaard vraag, alleen heb ik maar heel zelden koorts. Ook niet toen ik jaren terug een keer een heftige nierbekkenontsteking had.

Ik heb wel bedacht dat ik vrijdag -genuanceerd en bij mezelf houdend- zal vertellen dat ik ze laks vind en ik me afvraag wanneer ze me wel serieus gaan nemen. En dat ik een andere ABkuur wil omdat deze gewoon niet werkt. Ik wil een breedspectrum.
Door sam28
De KNO. Maar de HA weet nooit wat ze met mijn oor moet en ze weet dat ik geopereerd ben dus ik ga ervan uit dat ze me verwijst naar de KNO vrijdag. Het was wel door mijn hoofd geschoten haar te bellen maar het leek me zo zinloos.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door