Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
El_Kato schreef: ↑vr 22 jan 2021, 22:39 Dank voor jullie reacties. Toch fijn om dat te horen. Heb ergens toch zoiets van het is goed gegaan dus niet meer zeiken maar zo werkt het niet echt ben er echt ook vandaag nog behoorlijk door van slag. Zie hem nog steeds door die berm rennen en besef me heel goed dat dit heel anders had kunnen aflopen, kan dat toch wat moeilijk loslaten. Nou ja heeft wat tijd nodig. Vanmiddag op een andere plek met hem gelopen, een braakliggend terrein waar we vroeger altijd liepen maar waar een keer een partij zand met veel puin gestort is waardoor de honden last van de pootjes kregen na het spelen daar. En we zagen op een gegeven moment regelmatig menselijke ontlasting met wc papier erbij liggen. En als ik iets vies vindHeel herkenbaar hoor, dat het nog door je hoofd spookt. Ik heb ook een paar van die momenten die eigenlijk in mijn geheugen gegrift staan, alleen slijt de emotie erbij wel weg - gelukkig, en dan helpt vooral erover praten /schrijven heb ik gemerkt.Maar goed op zich ging dat prima nu maar er ligt veel afval in de vorm van plastic en flesjes/blikjes aan de randen. We gaan nog even verder zoeken naar een betere plek waar hij lekker los kan hollen en spelen
![]()
dinky89 schreef:Waarom wachten tot overmorgen en niet morgen?Omdat me gezegd is dat ik het eerst tijd moest geven. Waarop ik gevraagd heb wanneer ik terug mag bellen. Vrijdag was daarop het antwoord.
eelke schreef:TopWaarschijnlijk. Maar als het helpt zal ik vrijdag zeggen dat ik koorts heb, dat is zo'n standaard vraag, alleen heb ik maar heel zelden koorts. Ook niet toen ik jaren terug een keer een heftige nierbekkenontsteking had.![]()
Nou, kun je wachten tot het weer gaat lopen zeker?