Lizzy schreef: ↑ma 25 jan 2021, 08:30 Ik snap wel wat je schrijft. Maar is het dan wel OK om iemand wappie (of schaap) te noemen? Wie bepaald dat? En wat is waarheid? Laten we wel wezen, in de ogen van Ronald Corbee zijn jij en ik BARF wappies. Is het überhaupt OK om iemand wappie (of schaap) te noemen? Waarom zou je het doen? Wat wil je ermee? Ik denk zelf dat het niet OK is. Jij bekijkt dingen vanuit jouw perspectief en andere mensen uit die van hen. Kun jij het onzin vinden en de bronnen onbetrouwbaar een vaag vinden maar joh, weet je echt 200% zeker dat G5 onschadelijk is en zo ja waarom? OK, toegegeven, ik vind mensen die denken dat het kabinet onderdeel uit maakt van een pedo-netwerk ook beetje van het padje af. Maar mogen we ze daarom een wappie noemen en nogmaals, wat schieten we er mee op, wat bereiken we ermee....?Ik ben het helemaal met je eens. Ja, dat klinkt raar na mijn vorige post, maar het is wel zo. Ik voel zelf ook de behoefte niet om mensen voor wappies uit te maken. Maar ik lees vaker online dat er maar een hek om Urk heen moet en dat vind ik dus ook een verschrikkelijke opmerking. Voor alle mensen die daar wonen en de dupe zijn van alle idioten die daar rondlopen.
En wat we er mee opschieten, momenteel vrij weinig. De groep die je wappies zou kunnen noemen, zijn behoorlijk luidkeels aanwezig. Online, bij protesten en demonstraties. Ik snap de behoefte van normale mensen (met wat voor mening ook!) wel om daar wat van te vinden, wat tegen te willen doen. Want of ik nou zeker weet of 5G schadelijk is of niet, daarom maar gaan roepen over dat pedo netwerk of dat NL een dictatuur is gaat velen gewoon te ver. Dat zijn echt twee heel verschillende dingen.
Het enige dat ik zou willen is dat het allemaal weer een beetje normaal werd. Maar daar ben ik niet de enige in denk ik zo.