Leuk Hannah!
Een patrijshaan is altijd knap he!

Mooie kam heeft ie!
Brahma's zijn door de band genomen idd heerlijk relaxed. Niet altijd super tam, maar gewoon rustig. En ze lopen zo trots, wat bij zo'n imposant beest als een grote Brahma gewoon een genot is om naar te kijken vind ik zelf. Voor mij zijn ze te groot, vandaar de kriel (die ook heel mooi is) maar als ik voorbij een volwassen grote Brahma haan kom, wordt ik steeds letterlijk verliefd, met vlinders en al..
@Anne, los van het uiterlijk vind ik een haan in het kippenhok, alleen maar voordelen hebben. Over welk gedoe heb je het? Het is niet dat je kippen dan plots super broeds gaan worden en je kuikens moet nemen, het blijven legkippen en dat kies je gewoon zelf.

Ik denk ook niet dat ze minder tevreden of brutaal worden, behalve misschien naar elkaar.
Dat is natuurlijk persoonlijk maar voor mij is een kippenhok zonder haan niet meer compleet. Sinds ik het ken, wil ik niet meer zonder.
Je moet natuurlijk wel een beetje geluk hebben met het karakter, dat kan altijd wat tegenvallen, het blijven dieren. Maar een goede haan, een fijn dier, is zo'n aanwinst, ook voor je meiden.
Maar hé, als je er geen zin in hebt, niet doen hé.