Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: ↑do 14 jan 2021, 17:42 Pastinaak gaat goed, dus dan zou puree ook moeten gaan! Lasagne is een goed idee, ga gelijk speuren naar iets lekkers.Als die als vleesvervanger goed gaat, kan je die natuurlijk ook gebruiken in andere vormen als alleen als burger, gewoon rullen als gehakt voor door de lasagne, op een koolhydratenarme pizza etc.
Nep vlees gaat redelijk. Van de week hadden we een spinazie/kaasburger: niet goed gevallen. Maar de vegetarische slager hamburger viel wel goed. Daar kan ik natuurlijk ook wat mee verzinnen, in combinatie met groenten![]()
Basil schreef: ↑do 14 jan 2021, 19:08 Gisteren gegeten uit de oven:Zo! Dat ziet er lekker uit zeg! Is dit van OerSterk of heb je dit zelf bedacht? Super smakelijk lijk me dit, onwijs bedankt, ik ga dit ook maken
Prei roerbakken in roomboter met tijm, knoflook/uitje of andere kruiden die wel gaan.
Zoete aardappel of pompoen koken met flinke klont roomboter of ghee puree van maken.
Prei in ovenschaal doen, erop de zoete aardappel of pompoenpuree.
2 eieren klutsen en mengen met 2 flinke eetlepels fijngestampte hazelnoten eventueel zout/peper erdoor.
Dit schenk je over de zoete aardappel, verdeel goed en dan 15 minuten in de oven op 200 graden tot de bovenlaag lekker krokant is.
Lizzy schreef: ↑do 14 jan 2021, 17:41 Noten gaat goed. Dus die krijgt hij volop. Ei krijgt hij ook. Vis ook. En zuivel ook.Krijg je er nog een mooie muts bij cadeau ook!
Bedankt voor je tip over vet. We kunnen best een keer een Brammetje proberen![]()